Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی طرفی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: موکب اربعین حسینی شهدای ورزشکارخوزستان در کنار خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز چذابه با هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات دشت آزادگان و به تاسی از سردار شهید قاسم سلیمانی نقشی فعال در عرصه های خدمت رسانی به آسیب دیدگان ایفا کرد و در این راستا ۹۶ باب منزل در شهر طریق القدس (بستان) را با هزینه‌ای بالغ بر ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳میلیارد ریال بازسازی و در اختیار خانواده‌های محروم و کم توان قرار داد.
وی گفت:در ماه‌های اخیر با هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات و پشتیبانی خیران مرتبط با این موکب ، در قالب پویش مهرشهید حاج قاسم سلیمانی ایزوگام  ۶۵ منزل متعلق به قشرهای کم توان و محروم شهربستان و روستاهای تابعه با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال انجام شد و برای آبرسانی وتصفیه آب روستاهای تابعه بستان و همچنین وصل شدن آب غدیر ۵۰۰میلیون ریال نیز هزینه شد.
مدیرموکب شهدای ورزشکار خوزستان، راه اندازی کارگاه قالی بافی و اشتغال بیش از ۳۰۰ نفر با جذب سرمایه گذار از خارج استان ، تهیه و توزیع شیرینی بین نیازمندان ۴۰۰خانوار در ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)،
کلنگ‌زنی ساخت یک باب واحد مسکونی برای یک خانواده بی سرپرست در بستان، طبخ و توزیع سه هزار پرس غذا در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، تهیه و توزیع ۷۰ هزار عدد ماسک بین مردم، اهدای ۵۰۰  کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی به خانوارهای نیازمند و هماهنگی و همکاری با اداره کل فنی وحرفه استان برای ثبت نام و برگزاری ۲ دوره آموزشی آرایشگری برای مردان و زنان جویای کار در شهر بستان را از دیگر خدمات ارایه شده به مردم ولایت مدار شهر مرزی بستان عنوان کرد.
موکب‌های اربعین در خوزستان که شمار آنان به یک هزار و ۵۰۰ موکب رسیده در سال های اخیر علاوه بر خدمت رسانی مخلصانه به زائران اربعین حسینی ، منشاء خدمات به مردم در عرصه های گوناگون به خصوص مشارکت در مبارزه با ویروس کرونا بودند.
امدادرسانی به سیل زدگان و زلزله زدگان استان‌های خوزستان ، کرمانشاه و کهگیلویه وبویراحمد و تهیه و توزیع کمک های مومنانه از دیگر اقدام های موثر موکب های اربعین خوزستان بوده است.
موکب‌های اربعین در سال ۱۳۹۲ به تدریج برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای چذابه و شلمچه شکل گرفتند ولی با عنایت امام حسین(ع) هرسال بر عظمت و شکوه آنان افزوده شد.
اربعین امسال به علت شیوع ویروس کرونا و حضور نیافتن زائران اربعین حسینی در کربلای معلا و نجف اشرف ، موکب های اربعین به طور گسترده و موثر وارد عرضه خدمت رسانی  به مردم شدند.

    شهر بستان در مسیر اصلی حرکت و تردد زائران اربعین حسینی است.

برچسب‌ها موکب اربعین شلمچه اربعین مرز چذابه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موکب اربعین شلمچه اربعین موکب اربعین شلمچه اربعین مرز چذابه اخبار کنکور زائران اربعین حسینی موکب های اربعین خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا باوقار صبح چهارشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رسالت کمیته امداد خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان جامعه است تا طعم شیرین خدمت بی‌منت را بچشند.

وی افزود: همواره به وجود کمیته امداد و برنامه‌های حمایتی و تنوع خدمات آن افتخار می‌کنیم و این نهاد ارزشمند مایه فخر و مباهات همه ما است.

حجت‌الاسلام باوقار بیان کرد: در کنار دعا برای کارگزاران این مجموعه ارزشی، همواره به خدمت‌گذاران صدیق سنگر رفع مشکلات محرومان به ویژه در نهاد کمیته امداد، غبطه می‌خوریم و امیدواریم اجر و پاداش آنها بی‌انتها باشد.

امام جمعه شهرستان مشگین شهر گفت: امام راحل (ره) با اخلاصی تمام و باور و اعتقاد عمیق، در سال ۵۷ دستور شکل‌گیری کمیته امداد را داد تا این نهاد بتواند خادمی لایق و شایسته برای محرومان و نیازمندان باشد.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت این نهاد را مرهون نفس پاک امام و اخلاص بنیانگذار کبیر انقلاب می‌دانیم و در عرصه محرومیت زدایی به ویژه توانمندسازی، اشتغال‌زایی، تامین مسکن و رفع نیازمندی موردی گروه‌های آسیب‌پذیر، فعالیت کمیته امداد بی‌نظیر بوده است.

باوقار افزود: فعالیت‌های خوبی را در سال گذشته در شهرستان مشگین شهر به همت و همراهی کمیته امداد شاهد بودیم و باید این فعالیت‌ها به صورت موثر و روشنگرانه تبیین و تشریح شود.

کد خبر 6087033

دیگر خبرها

  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است