Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@10:13:16 GMT

دستگیری متخلف شکارچی کبک وحشی در سرچهان

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۲۸۷۲

دستگیری متخلف شکارچی کبک وحشی در سرچهان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهدی محمدجانی گفت: طی گشت و کنترل ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در حوزه استحفاظی سرچهان یک نفر متخلف کبک وحشی دستگیر و از نامبرده یک قبضه اسلحه ساچمه زنی مجاز و لاشه دو قطعه کبک وحشی کشف و ضبط شد. 

محمدجانی افزود: پرونده متخلف به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توقف مستحدثات غیر مجاز در اراضی پارک ملی بمو

​طی گشت وکنترل دراطراف پارک ملی بمو در منطقه قبط قلو ماموران یگان حفاظت محیط زیست منطقه متوجه حضور افرادی شدند که در حال احداث اتاقکی به ابعاد۳×۴ و استخر ۳×۴، در چند متری حاشیه پارک ملی بمو بودند.

وی افزود: پس از مشاهده شرایط موجود ماموران، ابتدا از اقدام آن ها جلوگیری کرده، سپس از اداره کل در خصوص وضعیت زمین استعلام گرفته و مشخص شد که زمین مذکور از اراضی ملی پارک بوده است.

آرندی بیان داشت: پس از محرز شدن تعرض، متخلفان را مجبور به تخریب مستحدثات کردند.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: سرچهان پارک ملی بمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی دولتی کرمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان،فرمانده انتظامی استان کرمان از رفع تصرف اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در محدوده یکی از مناطق کوهستانی شهر کرمان خبر داد.

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس شهرستان کرمان در زمینه مبارزه با پدیده زیانبار زمین خواری در پی دریافت شکایتی مبنی بر تصرف اراضی دولتی در یکی از مناطق کوهستانی شهر کرمان، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 وی افزود: بدین منظور یک تیم از ماموران به منطقه مورد نظر در حوزه روستای ده لوءلوء اعزام و در بررسی‌های میدانی متوجه شدند، افردی بدون مجوز ۱۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی را به صورت غیرقانونی تصرف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: پس از جمع آوری دلایل و مستندات موجود با هماهنگی قضائی و به اتفاق کارشناس اداره بنیاد مسکن و شهرسازی نسبت به رفع تصرف این اراضی اقدام شد.

وی تصریح کرد: این زمین‌های دولتی که بنا به اعلام کارشناس مربوطه، بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال ارزش داشتند به اموال دولتی بازگردانده و دست زمین خواران از تصرف و فروش آن‌ها کوتاه شد.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • ماجرای دیده شدن چند شغال در پارک لویزان چیست؟ | واکنش سازمان پسماند شهرداری نسبت به این اتفاق
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • یک قلاده شیر وحشی از یک ویلا کشف و ظبط شد / دستگیری فرد متخلف
  • کشف شیر وحشی از یک ویلا + جزئیات
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • کشف توله شیر در خانه‌باغی در ساری
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک جنگلی سکوتپه