Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@02:16:07 GMT

پرداخت تسهیلات اشتغال به 154 مددجو در سوادکوه‌شمالی

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۲۸۷۵

پرداخت تسهیلات اشتغال به 154 مددجو در سوادکوه‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، علی‌رضا عابدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هزار و ۳۳۰ خانوار شامل ۲ هزار و ۷۷۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی سوادکوه شمالی هستند، گفت: ۱۷۲ دانش‌آموز و دانشجو نیز تحت پوشش کمیته امداد سواد‌شمالی هستند و مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای امور فرهنگی و تحصیلی در ۱۱ ماه امسال هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سوادکوه شمالی، افزود: ۱۵۴ نفر تسهیلات اشتغال در بخش‌های تولیدی، خدماتی، دامپروری، زنبورداری، خدماتی، گردشگری، مشاغل خانگی و بوم‌گردی به مبلغ ۵۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال از اعتبارات بانکی و قرض الحسنه پرداخت شد.

عابدی از پرداخت تسهیلات مسکن در بخش‌های تعمیرات و احداث به مبلغ ۴ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال به ۵۶ خانواده و در بخش درمانی هم ۴ هزار و ۱۳۲ مورد خدمت درمانی و در بخش خدمات معیشتی و سبد غذایی هم ۳ هزار و ۹۱۹ مورد شامل مددجو و غیر مدد‌جوی نیازمند به مبلغ ۸ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در بخش جهیزیه هم به ۳۲ نوعروس و تازه‌داماد نیازمند با کمک کمیته امداد و خیرین به مبلغ ۴ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال کمک شد، خاطرنشان کرد: در بخش‌ دانش‌آموزی هم با توجه به ایام کرونا و آموزش مجازی و نیاز به تبلت تعداد ۴۵ دستگاه تبلت آموزشی به مبلغ یک میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال با کمک امداد و خیرین در بین دانش‌آموزان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی سوادکوه شمالی به اختصاص 407 مورد تسهیلات کارگشایی در صندوق قرض‌الحسنه امداد و ولایت خبر داد و اظهار کرد: خیرین شهرستانی و استانی و سپرده‌گذاران کمک کنند و ما تعداد ۲۰۴ فرزند یتیم و‌ محسنین داریم که توسط هزار و ۹۸۸ حامی سرپرستی می‌شوند.

عابدی افزود: ۵ هزار و ۲۸۱ مشترک صندوق صدقات داریم و ۱۵ مرکز خیریه نیکوکاری وابسته به کمیته امداد برای محرومیت‌زدایی راه‌اندازی کردیم که هیأت مدیره‌ای اداره می‌شوند و  کمک از مردم به مردم است.

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی با بیان اینکه مردم ما در کمک به هموطنان بی‌نظیر هستند، گفت: از مردم شهرستان دعوت می‌کنم در برای احسان و نیکوکاری کمک کنند و از خیرین هم که شرکای کمیته امداد هستند، تشکر کنم.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: سوادکوه شمالی وام خود اشتغالی مددجو سوادکوه شمالی کمیته امداد میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی

مس رفسنجان و نود ارومیه در کمیته تعیین وضعیت محکوم شد.

کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره سه پرونده مطروحه اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت کیوان یاراحمدی از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 313 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 11 میلیون و 940 هزار و 950 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت عقیل کعبی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 7 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 152 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پی شکایت حمید عبدالوند از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ 230 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 8 میلیون و 774 هزار و 500 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و 40 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی