Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@14:49:30 GMT

توسعه صنعتی در قزوین با پیوست زیست محیطی همراه شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۲۸۹۵

توسعه صنعتی در قزوین با پیوست زیست محیطی همراه شود

به گزارش ایرنا، عیسی قبادی روز شنبه در مراسم درختکاری در شرکت شهرک های صنعتی استان همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، افزود: کاشت نهال در کنار واحدهای صنعتی نشانگر توجه ویژه مدیران صنعتی به محیط زیست است که عملی قابل تقدیر است.

قبادی با تاکید بر توسعه صنعت با پیوست توجه به محیط زیست، افزود: شهرک های صنعتی  باید در کنار توسعه خود از مدل های مختلف شهرک های زیبا و سر سبز الگو برداری کنند چون توسعه فضای سبز در کنار توسعه صنعت بر بالا رفتن راندمان کاری کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مراسم که با حضور امام جمعه آبیک، فرماندار شهرستان آبیک، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان و تعدادی از مدیران در محوطه شهرک صنعتی کاسپین صورت گرفت تعدادی نهال غرس شد.

استان قزوین به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور دارای ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی و یک شهر صنعتی است.

امسال به مناسبت روز درختکاری ۱۲ هزار اصله نهال در قزوین توزیع می شود.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست وزارت صنعت معدن و تجارت روز درختکاری آبیک قزوین استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست وزارت صنعت معدن و تجارت روز درختکاری سازمان حفاظت محیط زیست وزارت صنعت معدن و تجارت روز درختکاری آبیک قزوین استانداری قزوین اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در دیدار با رئیس و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان با اشاره به لزوم اجرای طرح پایش آنلاین در همه صنایع به منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌ها، گفت: بود و صاحبان صنایع باید به حل مشکلات زیست محیطی فراتر از قانون و دستورالعمل به عنوان وظیفه انسانی و دینی و شرعی نگاه کنند. 

اوضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در راستای حفاظت از عرصه‌های مختلف زیست محیطی، تصریح کرد: امروز موضوع محیط زیست به یکی از مسائل اصلی کشور و یک دغدغه ملی و فراجناحی تبدیل‌شده است.

شاکر با اشاره به لزوم اجرای طرح پایش آنلاین در همه صنایع به منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌ها، گفت: بود و صاحبان صنایع باید به حل مشکلات زیست محیطی فراتر از قانون و دستورالعمل به عنوان وظیفه انسانی و دینی و شرعی نگاه کنند. 

امام جمعه اردکان با اشاره به برخی تخلفات مشهود بعضی صنایع اظهار داشت: رفع نشدن برخی تخلفات مشهود که چند سال است بیان می‌شود، ایجاد نگرانی و ناامیدی می‌کند و انتظار مردم از برخی صاحبان صنایع برای رفع اشکالات و تخلفات زیست محیطی، خیلی بیشتر از این هاست. 

در ابتدای این نشست، سید جلال موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردکان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این اداره در سال گذشته به ویژه پایش صنایع و برخورد با صنایع آلاینده به تشریح برنامه‌های سال جاری در راستای حفاظت از محیط زیست شهرستان پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کسب رتبه دوم خراسان رضوی در پایش‌ های زیست محیطی کشور
  • خراسان رضوی در پایش‌های زیست محیطی کشور دوم شد
  • افزایش شاخص‌های زیست محیطی در ارتفاعات شیراز
  • دستگیری ۸۷ متخلف زیست محیطی در استان قزوین
  • سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه
  • افزایش شاخص‌های زیست‌ محیطی در ارتفاعات شیراز
  • دستگیری ۳۶۷ متخلف‌زیست محیطی در آذربایجان‌غربی
  • دستگیری ۳۶۷ متخلف زیست محیطی پارسال در آذربایجان‌غربی  
  • مجازات جایگزین حبس برای ۱۴ متخلف زیست محیطی گیلان
  • دستگیری ۳۶۷ متخلف زیست محیطی در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته