Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:36:21 GMT

اصناف اردبیل در مرحله ورشکستگی قرار گرفته‌اند

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۲۹۰۴

اصناف اردبیل در مرحله ورشکستگی قرار گرفته‌اند

گروه استان‌ها - رئیس اتاق اصناف اردبیل گفت: اصناف و بازاریان به خاطر مشکلات معیشتی و اقتصادی و متضرر شدن و مرز ورشکستگی با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل ، مهدی اشجع صبح امروز در بازدید از اصناف اردبیل اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف مورد نظر به عنوان یک اولویت اساسی در نظر گرفتن شرایط سخت اصناف کرونایی باید مورد توجه واقع شود چرا که این حوزه به خاطر مشکلات معیشتی و اقتصادی و متضرر شدن و مرز ورشکستگی با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تعدیل نیرو در واحدهای صنفی اردبیل با توجه به وضعیت کنونی اتفاق نیفتاده است که در این زمینه با فعالیت 35 هزار واحد صنفی باید زمینه و بستر حمایتی از آنان فراهم شود تا بتوانیم مشکلات آنان را که به خاطر تعطیلی‌های مکرر و نیز وضعیت حاضر پیش آمده را برطرف کنیم.

رئیس اتاق اصناف اردبیل گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی با ارائه خدمات مطلوب به مردم یک موضوع اساسی و مهم است و باید اصناف و بازاریان نیز به این مسئله اهتمام جدی داشته باشند و نسبت به حل مشکلات مربوطه که مربوط به امور مالیاتی و تأمین اجتماعی است اقدامات لازم را انجام دهند.

آغاز طرح فروش فوق العاده اصناف از امروز/ قیمت‌ کالاهای پرمصرف ایام عید تعدیل می‌شودفعالیت اصناف زنجان از شنبه 16 اسفند ماه بعد از ساعت 21 ممنوع شدتعطیلی اصناف اردبیل از 15 اسفند ماه صحت ندارد

اشجع تصریح کرد: اصلاح قوانین به نفع صنوف از موارد حائز اهمیت و اساسی است که در این زمینه با پیگیری‌های انجام یافته توسط مجلس انتظار می‌رود شاهد رونق‌بخشی به کسب و کار اصناف به خصوص در ایام تعطیلات عید نوروز باشیم و با رعایت همه‌جانبه مردم و بازاریان مشکلی در وضعیت اصناف پیش نیاید.

وی اظهار کرد: تصمیمی در ارتباط با تعطیلی واحدهای صنفی اتخاذ نشده و در این زمینه درصدد هستیم با رفع مشکلات مربوطه به تمامی اهداف خود جامه عمل پوشانده و به نحو احسن در راستای توسعه وضعیت اصنافیان و بازاریان گام‌های اساسی و هدفمند برداریم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت است.

انتهای پیام/145/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اصناف اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل یونسی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با تفاهم‌نامه‌های امضا شده با بانک‌های عامل استان، زمینه دریافت وام کم‌بهره و ارزان قیمت برای ایجاد کسب و کار برای نخبگان مهارتی فراهم شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل به روزرسانی آموزش‌های مهارتی و توجه بیش از پیش به نیاز بازار کار در این زمینه را از اولویت‌ها دانست و افزود:جامعه هدف اشتغال متفاوت است و برای هر بخش باید برنامه‌های متناسب با ظرفیت‌های همان جامعه هدف تدوین و اجرا شود. 

وی توانمندسازی و به روزرسانی سطح مهارت شاغلان و نیروهای کار و نیز بالا بردن بهره‌وری بنگاه‌ها را از مهمترین اهداف راه‌اندازی و توسعه مراکز جوار و بین کارگاهی دانست.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل از نخبگان مهارتی استان خواست برای بهره مندی از تسهیلات مذکور به مراکز فنی و حرفه ای در سراسر استان اردبیل مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • تسهیلات کم‌ بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • تسهیلات کم‌بهره برای نخبگان مهارتی استان اردبیل
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • نماینده اردبیل: معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند!