Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۱۷ و پایانی دور رفت لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم شهدای قشقایی شیراز ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه یکشنبه ۱۷ اسفندماه میهمان پارس جنوبی جم خواهد بود.

شرایط جدول مسابقات به شکلی است که این دیدار برای هر ۲ تیم از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که تیم پارس جنوبی جم با ۲۲ امتیاز در مکان هشتم و شهدای قشقایی با ۱۸ امتیاز جایگاه ۱۳ را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوید عبداللهی مدیر رسانه‌ای و روابط عمومی باشگاه شهدای قشقایی شیراز، گفت: تیم قشقایی برای بازی با پارس جنوبی جم تنها مرتضی سنجانکی را بدلیل محرومیت در اختیار ندارد و بازیکن مصدومی نیز نداریم و شرایط تیم خوب بوده و نقاط ضعف و قوت حریف این هفته به دقت توسط کادرفنی آنالیز شد و شهدای قشقایی شنبه ۱۶ اسفندماه راهی جم می‌شود.

او، بیان کرد: با توجه به بازی هفته ۱۶ با چوکا و موقعیت‌های متعدد گلزنی که قشقایی از دست داد سعی شد روی این موضوع هم بازیکنان بیشتر کار کنند تا در بازی با پارس جنوبی از این مسئله تیم متضرر نشود.

عبداللهی، تصریح کرد: هم چنین قرار شد در پایان دور رفت با نظر داریوش هرمزی سرمربی تیم بازیکنانی که می‌توانند به قشقایی کمک کنند جذب تیم شوند و مهمترین هدف باشگاه برای نیم فصل کسب جایگاهی مناسب در جدول است تا تیم شهدای قشقایی بتواند دور برگشت را پر قدرت‌تر آغاز کند.

در هفته ۱۶ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور شهدای قشقایی مقابل میهمانش چوکا تالش با تساوی یک-یک متوقف شد و پارس جنوبی جم با یک گل مغلوب ملوان بندرانزلی شد.

با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال احمد مرشدی و کمک هایش نجف پناهی و هارون چوپان زاده دیدار پارس جنوبی جم و شهدای قشقایی شیراز را قضاوت می کنند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتبال پارس جنوبی جم شهدای قشقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۲۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات خیبر از گرداب دریا با پنالتی جنجالیِ ۹۳

شاگردان محمدرضا مهاجری که هفته گذشته مقابل سایپا امتیاز نگرفتند، برد شیرینی برابر دریا بابل به دست آوردند تا به لیگ برتر نزدیک‌تر شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز (دوشنبه) با برگزاری دیدارهای هفته بیست‌وهشتم پیگیری شد.

خیبر خرم‌آباد که در دقیقه 3+90 به گل برتری دست یافت، 64 امتیازی شد و با اختلافی هفت امتیازی نسبت به رتبه دوم صدرنشین ماند. چادرملو نیز برابر نفت و گاز گچساران متوقف شد تا سومین تساوی متوالی خود را کسب کند، اما موقتاً با 57 امتیاز در جایگاه دوم ماندنی شد.

فجر سپاسی شیراز با یک بازی کمتر و 55 امتیاز، در رده سوم ایستاده و نفت مسجدسلیمان با 54 امتیاز، در جایگاه چهارم قرار دارد. خوشه طلایی ساوه هم با 15 امتیاز، همچنان در قعر جدول جای گرفته است و تیم‌های دریا کاسپین بابل و داماش گیلان با 22 و 20 امتیاز، رده‌های شانزدهم و هفدهم را به خود اختصاص داده‌اند.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی شیراز نیز قرار بود از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود که به دلیل عدم موافقت باشگاه استقلال خوزستان با برگزاری بازی در این استادیوم، لغو شد.

 نتایج امروز لیگ دسته اول فوتبال ایران

آریو اسلامشهر 2 - داماش گیلان صفر

خیبر خرم‌آباد 4 - دریا کاسپین بابل 3

مس سونگون ورزقان یک - نفت مسجدسلیمان یک

مس شهر بابک 3 - خوشه طلایی ساوه صفر

چادرملوی اردکان صفر - نفت و گاز گچساران صفر

پارس جنوبی جم 2 - سایپا یک

شهر راز شیراز یک - مس کرمان یک

شاهین بندرعامری صفر - شهرداری آستارا صفر

 

دیگر خبرها

  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • وزیر صمت: در مورد قیمت پژو پارس، شورای رقابت مسؤول است
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • نجات خیبر از گرداب دریا با پنالتی جنجالیِ ۹۳