Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@21:19:08 GMT

بیت کوین کمی پیشروی کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۳۰۲۴

بیت کوین کمی پیشروی کرد

پس از گزارشی که نشان داد آمریکا در ماه گذشته میلادی بیش از حد انتظار اشتغال ایجاد کرده و بهبود وضعیت سرمایه‌های پرمخاطره، ارزش بیت کوین دوباره افزایش یافت. شرکت میکرو استراتژی بیشترین خرید این ارز مجازی را ماه گذشته داشت.

 این ارز دیجیتال قبل از بهبودی، 3.4 درصد از ارزش خود را در روز جمعه از دست داد و به 48150 دلار رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص کریپتو گلکسی بلومبرگ که شامل بیت کوین و 4 ارز دیجیتال دیگر می‌شود، بیش از 4.7 درصد در روز جمعه پایین آمد و بعد تغییرات اندکی داشت.

 شرکت میکرو استراتژی 205 بیت کوین دیگر با متوسط قیمت 48888 دلار خریداری کرد که سرمایه‌های بیت کوین این شرکت را به حدود 91064 ارز به ارزش 4 میلیارد دلار رساند.

 بیت کوین در حال حاضر 10 هزار دلار پایین تر از اوج  بیش از 58 هزار دلار آن در ماه فوریه معامله می‌شود و این بحث را به وجود آورده که آیا سرمایه‌گذاری در این ارز مجازی توسعه می‌یابد یا مانند آن چه در 2017 اتفاق افتاد سقوط می‌کند.

مایکل نووگراتز، مدیرعامل شرکت گلکسی دیجیتال و طرفدار بلندمدت بیت کوین همچنان خوش‌بین است و پیش‌بینی می‌کند قیمت بیت کوین تا پایان سال جاری میلادی به 100 هزار دلار برسد. وی در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد بیت کوین و سایر ارزهای مجازی تبدیل به یک سرمایه سازمانی شده‌اند و بانک‌ها آشکارا تلاش می‌کنند از آن بهره ببرند.

 بیت کوین 21 درصد از ارزش خود را در هفته گذشته از دست داد ولی هنوز هم ارزش آن پنج برابر نسبت به سال گذشته بالاتر است. برخی عقیده دارند این ارز مجازی می‌تواند مانند طلا پشتوانه ای در برابر تورم و ضعف پول‌های رایج باشد و تبدیل به بخش بزرگتری از اوراق بهادار سازمانی خواهد شد.

223224

کد خبر 1492888

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بیت کوین ارز دیجیتال ارز دیجیتالی بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به حدود ۵ میلیون دلار رسید

 معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در سال ۱۴۰۲ میزان صادرات صورت گرفته از طریق گمرکات کردستان یک هزار و ۱۰۲ تن معادل با ۵۱۸ میلیون دلار بود و میزان صادرات صورت گرفته از طریق سایر گمرکات نیز ۴۹۱ هزار تن معادل ۳۱۳ میلیون دلار بوده است.

طه سمیعی به میزان واردات ثبت سفارش شده از طریق گمرکات کردستان اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۲ میزان واردات ۳۳ هزار و ۶۰۰ تن معادل با ۳۶۳ میلیون دلار بوده است.

وی اظهار کرد: همچنین حجم ترانزیت صورت گرفته در سال گذشته از طریق گمرکات کردستان ۲ هزار و ۵۹۶ تن بوده که ۳ هزار و ۷۸۴ میلیون دلار ارزش داشته است.

سمیعی جمع کل مبادلات تجارت خارجی در سال ۱۴۰۲ را ۴ هزار و ۲۲۳ تن عنوان کرد و ادامه داد: ارزش دلاری این میزان مبادله ۴ هزار و ۹۷۸ میلیون دلار بوده است.

وی هدف صادراتی تعیین شده برای سال گذشته را ۴۸۸ میلیون دلار عنوان کرد و یادآور شد: عملکرد ۱۲ ماهه این حوزه در سال گذشته نشان از تحقق ۱۰۶ درصدی مبادلات تجارت خارجی دارد.

معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: مهمترین اقلام صادراتی از طریق گمرکات کردستان تخم خوراکی ماکیان، گوجه فرنگی زراعی، محصولات اهنی اسفنجی، تراکتور کشاورزی و سیب تازه بوده است.

سمیعی گفت: طلای خام، آلیاژ آلومینیوم کار نشده، دستگاه تهویه مطبوع ۲ تکه، قراضه و ضایعات انباره‌های سرب و قراضه و ضایعات آلومینیوم نیز از مهمترین اقلام وارداتی بوده است.

وی با بیان اینکه عراق، افغانستان، سوریه، ترکیه و هند کشور‌های عمده هدف صادراتی ایران بوده اند، اظهار کرد: عراق، چین، امارات متحده عربی، ترکیه و آلمان نیز کشور‌های عمده مبدا وارداتی کشور بوده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به حدود ۵ میلیون دلار رسید
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به ۵ میلیون دلار رسید
  • برنج هم از تورم جا نماند!
  • بیت‌کوین در آستانه رکوردی جدید / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۳ ارديبهشت