Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی سعادتی بیشه گفت: طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس از واجبات مجلس انقلابی است که آثار و برکات فراوانی برای نظام به دنبال دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی سعادتی بیشه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد  اظهار داشت: بنده یکی از نمایندگانی بودم که از روزهای نخست ورود به صحنه انتخاباتی به مردم قول دادم وقف آنها باشم و شبانه روز با برنامه ریزی کارهای زیربنایی و اساسی را پیگیری کنم که طرح شفافیت آرای نمایندگان هم یکی از مباحث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در طرح مذکور موضوع شفافیت ازنظر آرا، مالی، قانون و... مدنظر است، افزود: اگر حساب و کتاب نماینده ای با خدا و اهل بیت(ع ) باشد ترسی از شفافیت نخواهد داشت.

سعادتی خاطرنشان کرد: جز معدود نمایندگانی بودم که میزان دارایی خود را اعلام کردم و حتی رئیس مجلس نحوه ارائه گزارش بنده را در اینستاگرام خود درج کرد.

وی عنوان کرد: آرا و نقطه نظرات طرح شده در کمیسیون و... را به مردم اعلام کرده ام که اثرات مثبتی داشته است.

سعادتی با بیان اینکه در مجلس هم به طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس رای مثبت دادم، گفت: هنگامی که این طرح چند رای کم آورد دوباره پیگیر طرح مجدد در مجلس بودیم.

وی افزود: طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس از واجبات مجلس انقلابی است که آثار و برکات فراوانی برای نظام به دنبال دارد.

سعادتی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مردم به این مجلس رای دادند باید مجلس انقلابی با دیگر مجالس متفاوت بوده و دارای برجستگی هایی باشد.

وی عنوان کرد:از ویژگی های مجلس روراست بودن و صداقت داشتن با مردم است و نمایندگان آن نباید مسائل خود را از نظام کتمان کنند.

سعادتی تصریح کرد: البته مسائل اساسی، سری و دارای طبقه بندی نباید منعکس شوند و همه واقف هستند در این موضوع باید اصولی رعایت شود.

وی افزود: بنده و اکثریت نمایندگان مجلس یازدهم به طرح شفافیت آرای نمایندگان معتقد هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح شفافیت آرای نمایندگان نمایندگان مجلس مجلس انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم