Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقریبا می توان گفت در اکثر ساختمان ها از پنجره استفاده می شود. برای حفظ ایمنی از حفاظ پنجره استفاده می شود. پنجره ها از بیرون کاملا قابل دسترس هستند بنابراین استفاده از حفاظ پنجره جزو یکی از ضروریات در ایمنی ساختمان به حساب می آید. علاوه بر اینکه استفاده از حفاظ دسترسی از بیرون به داخل خانه را از بین می برد، از پرت شدن افراد و  کودکان از پنجره به بیرون خانه نیز جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حفاظ پنجره هم جنبه ی امنیتی و حفاظتی دارد و هم باعث ایجاد زیبایی در نمای ساختمان و پنجره می شود. این نوع نرده ها انواع مختلفی دارند که با طراحی های متفاوت ساخته شده اند. صنایع فلزی کاوه تولید کننده و ارائه دهنده انواع حفاظ پنجره می باشد.

امنیت در کنار زیبایی با استفاده از نرده پنجره

 

 

انواع حفاظ پنجره

پنجره ها در اندازه، طرح و مدل های مختلفی ساخته و در ساختمان به کار گرفته می شوند. بنابراین تنوع بالای نرده پنجره یک امری کاملا طبیعی ست. اغلب حفاظ پنجره ها جنس آهنی دارند. آهن به دلیل مقاومت بالا و مستحکم بودن، گزینه ی مناسبی برای استفاده به عنوان حفاظ پنجره است. علاوه بر آن قابلیت رنگ پذیری آهن می تواند جزو مزیت های این فلز به حساب بیاید چرا که می توان با رنگ کردن علاوه بر تنوع در رنگ و نمای ظاهری، مقاومت نرده ها را در برابر شرایط آب و هوایی بالا برد. به طور کلی حفاظ های پنجره به حفاظ ساده، حفاظ مدرن، حفاظ فرفورژه، حفاظ ثابت و حفاظ متحرک تقسیم بندی می شوند. صنایع فلزی کاوه انواع حفاظ های پنجره را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

صنایع تولیدی حفاظ پنجره حفاظ پنجره چکش

صنایع فلزی چکش با تولید انبوه انواع حفاظ فلزی با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه، همواره در پی ارائه بهترین محصولات می باشد.

لیست قیمت حفاظ پنجره

                                                 لیست قیمت حفاظ پنجره چکش

تاریخ:  1399/12/16

ردیف

شرح خدمات و کالا

قیمت هر کیلوگرم

 

1

 

حفاظ پنجره فرفورژه

 

28  هزار تومان

 

2

 

حفاظ پنجره مدرن

 

37  هزار تومان

 

3

 

حفاظ پنجره CNC

 

54 هزار تومان

 

4

 

حفاظ پنجره لوکس

 

68  هزار تومان

حفاظ پنجره سندان

صنایع فلزی سندان با سال ها سابقه درخشان در زمینه طراحی و تولید انواع حفاظ های روی دیوار، حفاظ های راه پله، درب آکاردئونی، نرده پنجره و بالکن و درب فلزی فعالیت می کند.

لیست قیمت حفاظ پنجره

                                                 لیست قیمت حفاظ پنجره سندان

تاریخ:  1399/12/16

ردیف

شرح خدمات و کالا

قیمت هر کیلوگرم

 

1

 

حفاظ پنجره فرفورژه

 

22  هزار تومان

 

2

 

حفاظ پنجره مدرن

 

37  هزار تومان

 

3

 

حفاظ پنجره CNC

 

64  هزار تومان

 

4

 

حفاظ پنجره لوکس

 

73  هزار تومان

حفاظ پنجره کاوه

شرکت صنایع فلزی کاوه تولید کننده انواع حفاظ شاخ گوزنی، نرده و درب فلزی در جنوب غرب تهران در زمینی به مساحت 3000 مترمربع فضای باز و سرپوشیده با ظرفیت تولید سالانه 36000 متر انواع حفاظ را دارا می باشد.

لیست قیمت حفاظ پنجره

                                                 لیست قیمت حفاظ پنجره کاوه

تاریخ:  1399/12/16

ردیف

شرح خدمات و کالا

قیمت هر کیلوگرم

 

1

 

حفاظ پنجره فرفورژه

 

25  هزار تومان

 

2

 

حفاظ پنجره مدرن

 

34  هزار تومان

 

3

 

حفاظ پنجره CNC

 

63  هزار تومان

 

4

 

حفاظ پنجره لوکس

 

79  هزار تومان

حفاظ پنجره آنلاین حفاظ

مجموعه آنلاین حفاظ با ماموریت تولید حفاظهای امنیتی فلزی  با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و تخصص و تجربه کادر مدیریتی و تولیدی، در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را  آغاز نموده است و در این مدت کوتاه توانسته است با در نظر گرفتن چشم انداز ۱۰ ساله شرکت (رسیدن بعنوان یکی از ۳ تولید کننده برترو با کیفیت در کل ایران) به اهداف مورد نظر  در مسیر این چشم انداز دست یابد.

لیست قیمت حفاظ پنجره

                                                 لیست قیمت حفاظ پنجره آنلاین حفاظ

تاریخ:  1399/12/16

ردیف

شرح خدمات و کالا

قیمت هر کیلوگرم

 

1

 

حفاظ پنجره فرفورژه

 

31  هزار تومان

 

2

 

حفاظ پنجره مدرن

 

39  هزار تومان

 

3

 

حفاظ پنجره CNC

 

72  هزار تومان

 

4

 

حفاظ پنجره لوکس

 

85  هزار تومان

بررسی ویژگی های حفاظ پنجره

همانطور که به آن اشاره کردیم حفاظ پنجره انواع مختلفی دارد. هر کدام از این مدل ها با در نظر گرفتن شرایط پنجره و ساختمان شما به کار گرفته می شوند. در ادامه به بررسی مختصری از انواع نرده پنجره خواهیم پرداخت.

حفاظ پنجره ساده: این نوع حفاظ ها تاثیر فوق‌العاده زیبایی در زیبایی نمای ساختمان دارند و ظاهری شیک و لوکس به نمای پنجره و ساختمان شما می دهند. این نوع حفاظ ها از ورود سارقان به منزل شما جلوگیری می کنند و در ایجاد امنیت نقش مهمی دارند.


رنگ پذیری نرده های فلزی و زیبایی فوق‌العاده در نمای ساختمان

 

حفاظ پنجره مدرن: این نوع نرده ها جزو زیباترین و امن ترین نوع حفاظ پنجره به شمار می آیند. از این نوع حفاظ ها در نمای ساختمان های مدرن و جدید بیشتر استفاده می شود. همان گونه که از نامش پیداست سبک مدرن و زیبایی به نمای ساختمان شما می دهد. یکی از مزیت های منحصر به فرد این حفاظ ها این است که شما می توانید طرح دلخواه و مورد نظر خودتان را در تولید این حفاظ ها پیاده کنید و مجبور به استفاده از طرح های پرتکرار نخواهید بود.

حفاظ پنجره فرفورژه: این نوع حفاظ ها شباهت بسیار زیادی با نرده پنجره مدرن دارند. در ساخت و طراحی این نوع حفاظ ها تجربه و تخصص کافی لازم است چرا که ساخت این نوع حفاظ ها کمی پیچیده است. صنایع فلزی کاوه با بهره‌گیری از تجربه و تخصص کافی در این زمینه، بهترین و با کیفیت ترین نوع نرده پنجره فرفورژه را به مشتریان خود ارائه می دهد.

نرده پنجره ثابت: از مهمترین ویژگی این نوع نرده ها قیمت مناسب آن است. مشتریان با هر توان مالی می توانند از این نوع نرده ها برای برقراری امنیت منزل خود استفاده کنند. ساخت و نصب حفاظ پنجره ثابت بسیار ساده‌تر از مدل های دیگر صورت می گیرد و بسیاری از افراد را مشتاق به تهیه این نوع نرده ها می کند. در برابر قیمت مناسب این نوع نرده ها امنیت مطلوبی دارند و همچنین با کیفیت هستند.

حفاظ پنجره متحرک: این نوع نرده ها بیشتر در مواردی مورد استفاده قرار می گیرند که شما اجازه نصب نرده از بیرون ساختمان را ندارید و یا نصب نرده باعث برهم زدن ترکیب و زیبایی نمای کلی ساختمان می شود. این نوع نرده ها از نظر امنیتی و حفاظتی تفاوتی با سایر مدل های نرده پنجره ندارند و به همان اندازه در برقراری امنیت ساختمان موثر هستند. حفاظ پنجره متحرک به صورت تاشو قابل استفاده است و شما می توانید در صورت لزوم از آن استفاده کنید.

طراحی و ساخت هر کدام از مدل های بالا را به صنایع فلزی کاوه بسپارید. ما این اطمینان را به شما می دهیم که در تولید انواع نرده پنجره با کیفیت و ایمن کاملا موفق عمل خواهیم کرد و رضایت خاطر مشتریان را جلب می کنیم.

 مزایای استفاده از نرده پنجره

استفاده از حفاظ پنجره امروزه بسیار مورد اهمیت قرار می گیرد چرا که حفظ امنیت منازل موضوعی است که برای هر کس اهمیت دارد. همانطور که گفتیم نرده پنجره انواع مختلفی دارد که با در نظر گرفتن شرایط محیطی می توان از یکی از این مدل ها استفاده کرد. با توجه به اینکه امروزه استفاده از پنجره های یو پی وی سی بسیار متداول است اما پنجره و نرده های فلزی نیز طرفداران خاص خودش را دارد و در نمای بسیاری از خانه ها می توانید این مدل ها را مشاهده کنید. در این بین استفاده از نرده پنجره فرفورژه به نسبت مدل های دیگر، متداول تر است. طرح های بسیار زیبای این نرده ها و همچنین طراحی بدون محدودیت طبق سلیقه و خواسته مشتری از عوامل محبوبیت نرده های فرفورژه به حساب می آید. یکی از مزایای ویژه ی نرده های آهنی رنگ پذیر بودن آنهاست. این موضوع باعث بالا رفتن دوام و طول عمر این نرده ها می شود؛ زیرا رنگ کردن حفاظ های آهنی مقاومت آنها را در برابر شرایط آب و هوایی تا حد بسیار زیادی بالا می برد و علاوه بر آن این قابلیت باعث می شود تا با گذر چندین سال استفاده حق تغییر رنگ و ایجاد تنوع را داشته باشید. به طور کلی استفاده از حفاظ و نرده می تواند از سقوط افراد و به خصوص کودکان و خردسالان جلوگیری کند و امنیت بالا به همراه زیبایی در نمای ساختمان، برای شما فراهم کند. طراحی و ساخت حفاظ پنجره با کیفیت، زیبا و مستحکم را به گروه صنایع فلزی کاوه بسپارید.

     
انواع مختلف حفاظ

منبع: الف

کلیدواژه: نمای ساختمان حفاظ پنجره مدرن استفاده از حفاظ صنایع فلزی کاوه نوع نرده ها نوع حفاظ ها حفاظ پنجره CNC هزار تومان نرده پنجره انواع حفاظ پنجره ها مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان در خطر محکومیت فیفایی جدید!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه مس رفسنجان که این فصل با مشکلات مالی عجیب و غریبی مواجه شده و بدهی های زیادی روبه رو است، در نیم فصل به سختی موفق شد پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کند. حالا همان دو بازیکنی که پنجره نقل و انتقالاتی مس را بسته بودند، دوباره علیه این باشگاه در فیفا طرح شکایت کرده اند.

خبرگزاری تسنیم در این خصوص گزارش داده که جفرسون باهیا و لوسیانو پریرا دو بازیکن برزیلی کنونی فولاد و سابق مس رفسنجان در نیم فصل اول بابت مطالبات فصل گذشته خود از نارنجی‌پوشان به فیفا شکایت کردند و موفق به بستن پنجره نقل و انتقالات این تیم شدند و حالا بار دیگر اقدام خود را تکرار کرده‌اند!

مدیران مس در نیم فصل برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی خود با جفرسون و شیمبا بابت اصل مطالبات پارسال توافق کردند و با پرداخت پول توانستند پنجره خود را باز کنند، اما این دو بازیکن برزیلی همچنان مطالباتی از مس رفسنجان دارند و به همین خاطر بار دیگر به فیفا شکایت کرده‌اند.

در این خصوص پریرا بابت مطالباتی که از قرارداد امسال خود در نیم فصل اول از مس رفسنجان دارند، به فدراسیون جهانی شکایت جدیدی را برده است. همچنین جفرسون هم بابت آپشن های قرارداد فصل گذشته خود از مس رفسنجان به فیفا شکایت جدید کرده است.

به نظر می‌رسد ثبت این دو شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا بار دیگر این باشگاه را به دردسر خواهد انداخت. شکایت‌هایی که احتمالا به زودی حکم نهایی آنها صادر و منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مس در ابتدای فصل آینده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • واکنش زارع پور به خبر خرید سهام دیجی کالا توسط همراه اول
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • اجرای ۷ پروژه شاخص در منطقه ۵ اصفهان
  • زباله فضایی سقف خانه‌ای در ایالات‌متحده را سوراخ کرد
  • شیء عجیبی که از فضا بر سقف خانه‌ای فرود آمد/ عکس
  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران
  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا
  • مس رفسنجان در خطر محکومیت فیفایی جدید!