Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نشستن پشت موتورسیکلت یک فرد ناشناس برای شخصیت مهمی چون زلاتان، ریسک محسوب می شود و برای همین او از GPS استفاده کرده است.
به گزارش آریا، زلاتان ابراهیموویچ برای حضور در جشنواره موسیقی، در ترافیک گرفتار و مجبور شد تا سوار بر یک موتورسیکلت خود را به مراسم برساند. چند وقتی است که جشنواره موسیقی سانرمو 2021 در ایتالیا در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره ای که نزد ایتالیایی ها بسیار حائز اهمیت است. زلاتان ابراهیموویچ که از ابتدا در این فستیوال حضور داشته است، شب گذشته به دلیل گیر افتادن در ترافیک شدید، مجبور شد تا با موتور خودش را به این مراسم برساند.
زلاتان که پس از چند ساعت حضور در داخل خودرویش زمان زیادی برای رسیدن به این مراسم نداشت، تصمیم گرفت تا سوار بر یک موتورسیکلت شده و خودش را به مراسم برساند. فوق ستاره سوئدی میلان از زمان حضورش بر رکاب این موتور، مشغول فیلمبرداری شد. زلاتان پس از رسیدن به مراسم سانرمو در این خصوص گفت: بعد از سه ساعت نشستن داخل ون، به راننده گفتم در را باز کن تا از خودرو خارج شوم. یک موتور سوار را متوقف کردم و به او گفتم: "آیا می توانی من را به سانرمو برسانی؟" خوشبختانه او یک طرفدار میلان بود. می دانم که جالب و غیرقابل باور است؛ برای همین گوشی را درآوردم و در مسیر فیلم گرفتم.
 او ادامه داد: اگر بدون این فیلم، داستان را تعریف می کردم، کسی باور نمی کرد. آیا این حرکت، یک ریسک بود؟ شاید بله اما من اهل خطر کردن هستم. هیچ راه دیگری نبود تا به موقع برسم. فقط دو نفر شاهد این صحنه بودند؛ موتورسوار و یک دوست. آنها به من یک GPS دادند تا ردیابی شوم. چه کسی می دانست؛ ممکن بود موتورسوار، من را به جای دیگری ببرد.
راننده ای که فرانکو نام داشت درخصوص این اتفاق به رادیو مونت کارلو گفت: "من در حال بازگشت به خانه بودم و در حالی که در ترافیک گیر کرده بودم، یک ون سیاه را دیدم که یک نفر از آن پیاده شد. آن شخص خیلی شبیه زلاتان ابراهیموویچ بود و با خودم گفتم این ایبرا است. او گفت: راننده ون، شیشه ماشینش را پایین آورد و گفت: ایبرا می خواهد ببیند که او را می توانی به سانرمو ببری یا نه. گفتم بله، البته که زلاتان را می برم. یک کلاه کاسکت اضافه داشتم و آن را به زلاتان دادم. به همسرم زنگ زدم و گفتم دارم ایبرا را به سانرمو می برم، به خاطر همین دیرتر می آیم. البته که همسرم حرفم را باور نکرد.
این موتور سوار ادامه داد: ایبرا خودش می خواست پشت موتور بنشیند اما گفتم نه، خودم رانندگی می کنم. البته من خودم موتورسوار حرفه ای نیستم و تاکنون در بزرگراه ها نرفته بودم. خوشبختانه در بزرگراه، ماشین ها زیاد نبودند و کارم راحت شد. ایبرا شخص خیلی خوبی است و به من گفت نمی دانم چطور از تو تشکر کنم. او ادامه داد: من طرفدار میلان هستم و او به من گفت یک پیراهن برایت می فرستم. حتی نتوانستم با زلاتان عکس بگیرم چون وقتی رسیدیم، او خیلی عجله داشت. در نهایت، همسرم حرفم را باور کرد و وضعیت زندگی ما همچنان خوب است.
زلاتان ابراهیموویچ شب گذشته به دلیل ترافیک شدید برای رسیدن به جشنواره موسیقی سانرمو از یک موتورسیکلت استفاده کرده است. کسی که زلاتان را به طور اتفاقی با موتور به مقصد رسانده است، گفتگویی جالبی با خبرنگاران داشت که در طرفداری خواندید. اکنون مهاجم میلان این روایت را تشریح می کند. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ زلاتان گفت:
بعد از 3 ساعت نشستن داخل ون، به راننده گفتم در را باز کن و اجازه بده از اتومبیل خارج شوم. یک موتور سوار را نگه داشتم و به او گفتم: "می توانی من را به سانرمو برسانی؟" می دانم که جالب و غیرقابل باور است؛ برای همین گوشی را درآوردم و در مسیر فیلم گرفتم. اگر بدون این فیلم، داستان را تعریف می کردم، کسی باور نمی کرد.
آیا این حرکت، یک ریسک بود؟ شاید اما من اهل ریسک هستم. هیچ راه دیگری نبود تا به موقع برسم. فقط دو نفر شاهد این صحنه بودند؛ موتورسوار و یک دوست. آنها به من یک GPS دادند تا ردیابی شوم. چه کسی می دانست؛ ممکن بود موتورسوار، من را به جای دیگری ببرد!


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زلاتان موتورسیکلت جشنواره موسیقی زلاتان ابراهیموویچ جشنواره موسیقی یک موتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی ارزان شد: قیمت لئو را باور نمی‌کنید!‏

به گزارش "ورزش سه"، سایت ترانسفرمارکت به عنوان مرجع قیمت بازیکنان فوتبال ‏فهرست‌های جدیدی از ارزش بازیکنان فوتبال منتشر کرده که یکی از نکات عجیب کاهش ‏قیمت لیونل مسی است. ‏

در ماه نوامبر، لیونل مسی به عنوان قهرمان جام جهانی در ترانسفرمارکت ارزشی 38 ‏میلیون دلاری داشت ولی در ارزیابی جدید این سایت ارزش اسطوره آرژانتینی که ‏جدیدترین توپ طلا را به خود اختصاص داده به 30 میلیون یورو رسیده است. ‏

کاهش هشت میلیون دلاری ارزش بازار لئو مسی البته منطقی به نظر می‌رسد. نباید بالا ‏رفتن سن اسطوره آرژانتینی را از نظر دور داشت و از طرف دیگر مسی از زمان پیوستن به ‏اینترمیامی با چندین مورد مصدومیت مواجه شده است. ‏

مسی فصل جدید لیگ ام‌ال‌اس را در 36 سالگی با حضور در سه بازی پیاپی آغاز کرد و در ‏این سه مسابقه سه گل به ثمر رساند. ولی او سه بازی بعدی تیمش را از دست داد و ‏علت غیبت او در این بازی‌ها آسیب‌دیدگی عضلانی بود. مسی فصل گذشته هم درحالیکه ‏از نیمه فصل ام‌ال‌اس به اینترمیامی پیوسته بود شش بار در این لیگ بازی کرد و البته ‏پنج بازی را هم به دلیل مصدومیت از دست داد. ‏

دومینیک بکر، مسئول حوزه آمریکای شمالی ترانسفرمارکت، در توضیح ارزشگذاری لیونل ‏مسی گفت:" مسی همچنان ستاره اصلی لیگ ام‌ال‌اس است و با وجود سنش یکی از ‏بهترین بازیکنان دنیا به حساب می‌آید. ولی سن در فوتبال عامل مهمی است حتی برای ‏مسی. او خیلی بیشتر از سالهای قبل با آسیب‌دیدگی‌های جزئی مشکل پیدا می‌کند. همه ‏اطلاعات نشان می‌داد ارزش او باید کاهش پیدا کند و در نظر گرفتن این واقعیت‌ها ‏غیرممکن بود". ‏

دیگر خبرها

  • تیم 7 نفره رویایی زلاتان ابراهیموویچ؛ خبری از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیست! + عکس
  • تیم رویایی زلاتان: بدون مسی و رونالدو!‏
  • مسی ارزان شد: قیمت لئو را باور نمی‌کنید!‏
  • برخورد تیبا با موتورسیکلت در آرادان با ۷ مصدوم؛ موتور شش نفر مسافر داشت!
  • برخورد تیبا با موتورسیکلت در آرادان/ موتور ۶ راکب داشت
  • نبرد غیرقابل باور جانوری که در مقابل زهر مار‌ها مصونیت دارند + فیلم
  • چند باور غلط در مورد عسل
  • کسب مدال برنز «دلبسته» در «گلوبال موزیک اِواردز»
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • جشنواره بازی و گردشگری در همه مناطق تهران | آدرس اماکنی که شب ها پاتوق موسیقی و تفریح خانوادگی است