Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوشان تیم پاراتیراندازی جانبازان و معلولین تمرینات خود را آغاز کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون، دوازدهمین مرحله اردوی تیم ملی پاراتیراندازی جانبازان و معلولین از امروز ۱۶ اسفند ماه، به سرمربیگری حسین امیری و مربیگری زینب آقاعلی اکبری آغاز شد. محمد مهدی باقری به عنوان مهندس سلاح، مهمات و تجهیزات ملی پوشان را همراهی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساره جوانمردی، سمیرا ارم (فارس)، رقیه شجاعی (زنجان)، مهدی زمانی، سیدمحمدرضا میرشفیعی (تهران)، خدیجه رستمی (خوزستان)، محمود باقرنژاد (سمنان) تیراندازان مدعو به این اردو هستند.

تمرینات پاراتیراندازان تا ۲۵ اسفند ماه در تهران ادامه دارد و پس از آن تیم ملی پاراتیراندازی به رقابت های جام جهانی العین امارات اعزام می شود.

انتهای پیام/

زهرا محمدیان تا پایان تمرینات پاراتیراندازان در تهران، سرپرستی این اردو را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون جوانان جمعیت هلال احمر فارس گفت: دوازدهمین دوره استانی المپیاد آماده دادرس با رقابت ۱۸۲ دانش‌آموز در دو بخش خواهران و برادران در دو روز متوالی به میزبانی شهرستان مرودشت برگزار شد.

مهدی فیروزه عنوان کرد: در این مسابقات، دانش آموزان از ۷ شهرستان آباده، اقلید، ارسنجان، پاسارگاد، زرقان، خرم بید و مرودشت پس از شرکت در آزمون کتبی، در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی-ریوی، ارزیابی، پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، اطفا حریق، اسکان اضطراری، حمل مصدوم، پناهگیری و خروج ایمن به رقابت پرداختند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر فارس تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح دستیابی به شعار هر دانش‌آموز یک امدادگر است و این مسابقات به منظور ارتقای سطح آمادگی امدادی دانش آموزان در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی در روزهای سخت و با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

فیروزه با اشاره به اینکه این مسابقات نوعی تربیت دانش آموزان برای خودامدادی - دگرامدادی و فعالیت اجتماعی است بیان کرد: این دوره از مسابقات در ۴ منطقه استان برگزار و تیم‌های برتر خواهران و برادران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام می‌شوند.

طرح ملی دانش آموز آماده در روزهای سخت که به اختصار دادرس نامیده می‌شود یکی از طرح‌های آموزشی-مهارتی هلال احمر است که ویژه دانش آموزان پایه‌های هفتم تا نهم برگزار می‌گردد.

کد خبر 6085116

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد