Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@21:58:12 GMT

سودای برد در سر سیروس و یحیی

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۳۲۲۱

سودای برد در سر سیروس و یحیی

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،هادی شاه‌مرادی؛ امروز تیم پرسپولیس به عنوان صدرنشین لیگ برتر باید در مصافی حساس مقابل صنعت نفت آبادان حاضر شود. سوت آغاز این دیدار که در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر برگزار خواهد شد از ساعت 15 توسط امیر عرب براقی زده می‌شود.

شرایط کاملا متفاوت در بازی‌های اخیر

پرسپولیس در پنج بازی اخیر خود روند صعودی خیلی خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان یحیی پس از باخت دور از انتظار 2 بر یک مقابل آلومینیوم در هفته دوازدهم، چهار بازی بعدی خود مقابل ماشین سازی، تراکتور، پیکان و سایپا را با برد به پایان رساند تا برای اولین بار در لیگ بیستم صدرنشینی را تجربه کند. یقینا اندیشه اصلی گل محمدی در بازی امروز ادامه دادن نوار پیروزی‌های تیمش و به تبع آن حفظ صدر جدول است.

در طرف مقابل اما داستان کاملا متفاوت می‌باشد. صنعت نفت در پنج بازی اخیر خود به جز دو تساوی، بقیه دیدارهایش را واگذار کرده است.

هر چند آبادانی‌ها در این بازی خانگی به دنبال پایان دادن به ناکامی‌های اخیرشان هستند اما برای این مهم کار بسیار سختی مقابل پرسپولیس خواهند داشت.

چهره ویژه

از نکات مهم این دیدار بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس آن هم پس از چند ماه حضور در فوتبال قطر می‌باشد. ترابی که فصل گذشته گل های سه امتیازی ارزشمندی برای تیمش به ثمر رساند حالا با بازگشت در نیم‌فصل خط آتش پرسپولیس را زهردارتر از قبل کرده است.

سودای برد در سر مربیان

پرسپولیس با 33 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و صدای پای سپاهان 31 امتیازی را پشت سر خود می‌شنود و صنعت نفت نیز با 23 امتیاز در رده هفتم ایستاده و می‌تواند با برتری در این مسابقه و با توجه به نتیجه سایر رقبا تا رده پنجم هم صعود کند.

همین مساله باعث شده هر دو مربی با هدف پیروزی پا به میدان مسابقه بگذارند و در اظهاراتشان قبل از بازی نیز به این موضوع اذعان کرده اند.

گل‌محمدی: ۹ ماه بی وقفه فوتبال بازی کردیم

سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی امروز گفت: امیدوارم روند خوبی که در هفته‌های گذشته داشته‌ایم را بتوانیم ادامه دهیم و فردا هم با دست پر از زمین خارج شویم. با توجه به حضور بازیکنان باکیفیت در هر دو تیم فکر می‌کنم شاهد تقابل جذابی خواهیم بود.

او همچنین با اشاره به حضور مستمر شاگردانش در کوران مسابقات گفت: بازیکنان ما خیلی وقت است که در شرایط سختی هستند. ما دقیقا ۹ ماه است که بدون وقفه در حال انجام تمرین و مسابقه هستیم. بازیکنان ما فشار زیادی را متحمل شده‌اند و از همه آنها به خاطر اینکه خیلی خوب این فشار را پشت سر گذاشتند و با مشکلاتی که وجود داشت جنگیدند تشکر می‌کنم. فردا هم بازی راحتی نداریم و باید تمرکز بالایی داشته باشیم. جلوی نفت نباید اشتباه کرد و باید با ریسک پایین و تمرکز بالا بازی خوبی را انجام دهیم.

پورموسوی: هدف ما برد مقابل پرسپولیس است

سید سیروس پورموسوی در نشست خبری قبل از دیدار برابر پرسپولیس اظهار کرد: فردا یکی از دیدارهای حساس و مهم صنعت نفت خواهد بود. با توجه به اینکه نیم‌فصل دوم شروع شده و شرایط ما هم در جدول تغییر کرده، با وجود تمام مشکلاتی که سد راهمان بوده، فردا به برد برسیم.

او همچنین گفت: با توجه به شرایطی که تیم در جدول دارد، به دنبال کسب پیروزی هستیم تا روند رو به رشدی که در نیم‌فصل اول داشتیم را تکرار و شروع کنیم.

غایبان بازی

از آبادان خبر می‌رسد که صنعت نفت غایب خاصی برای این بازی ندارد و یکی دو بازیکن این تیم که مصدومیت جزئی دارند احتمالا به بازی برسند.

مربی پرسپولیس نیز بجز سعید آقایی که به دلیل دریافت چهارمین کارت زرد خود در این فصل با محرومیت از همراهی سرخپوشان مواجه شده، سایر بازیکنانش را بدون مشکل در اختیار دارد.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1090487 برچسب‌ها صنعت نفت آبادان پرسپولیس تهران لیگ برتر ایران سیروس پورموسوی یحیی گل‌محمدی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان پرسپولیس تهران لیگ برتر ایران سیروس پورموسوی یحیی گل محمدی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس عصر پنجشنبه در یک بازی حساس و البته دشوار مقابل صنعت نفت قرار خواهد گرفت. 
اوستون اورونوف وینگر تکنیکی سرخ‌ها که با مصدومیت در بازی ملوان از ترکیب خارج شد همچنان به‌خاطر نمایش‌های تکنیکی خود و شناخت تیم‌های مقابل هدف بازیکنان حریف است تا به نوعی موتور تهاجمی پرسپولیس از چپ خاموش شود.

اورونوف که ظاهرا مشکلی برای بازی مقابل صنعت نفت ندارد احتمالا در آبادان هم فیکس خواهد بود اما احتمالا روز ویژه‌ای را پشت سر خواهد گذاشت. 

برای صنعت نفتی‌ها و هوادارانش که خودشان را برزیل ایران می‌دانند شاید چندان جالب نباشد که یک بازیکن تکنیکی از ازبکستان مقابل آنها هنرنمایی کند و به همین خاطر احتمال اینکه کل کل حرکات تکنیکی بین او و چند مهره حریف در بگیرد بالاست. 

در عین حال بازیکنان تیم میزبان سعی خواهند داشت تا این بازیکن تکنیکی را هر طور که هست متوقف کنند یا از کار بیندازند. 
به همین خاطر شاید وینگر تکنیکی ازبک‌ها در آبادان سخت‌ترین روز خود در فوتبال ایران را سپری کند ضمن اینکه جو ورزشگاه آبادان، شرایط چمن ورزشگاه تختی و البته نیاز حریف به کسب امتیاز کار اورونوف و همبازیان تکنیکی‌اش که انتظار از آنها بالاست را دشوارتر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • برد یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • صدر را بگیر
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • پرسپولیس- صنعت نفت با یک داور آشنا
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • هشدار زرد به پرسپولیس در آبادان، خاطره تلخ از فراز!