Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا نوری روز شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا که حضورفعال در محافل بین المللی دوره نهم مجلس را در کارنامه خود دارد افزود: اعتقاد دارم جهان امروز ، با توجه به تفاوت های اقلیمی و ظرفیت های موجود در کشورها، جهان ارتباط و همکاری و تعامل بین کشورها در حوزه های مختلف اقتصادی و سیاسی است.

نائب رئیس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس گفت: طبیعی است که همه کشورها به دنبال منافع ملی خودشان هستند و همین روند هم به عنوان یک تنظیم کننده در ارتباطات بین المللی شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری با بیان اینکه در ارتباطات بین المللی ما نیز باید به دنبال منافع ملی خود باشیم، افزود: معتقدم که در ارتباط با کشورهای اسلامی بایستی دیپلماسی را در حوزه های پارلمانی و سیاسی فعال تر کرد تا محدودیتی در ارتباط با کشورهای اسلامی نداشته باشیم.

نماینده مردم شهرستان بستان آباد در مجلس یازدهم به مشترکات دینی کشورمان با کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: این وجوه اشتراک های ارزشمند به ما انگیزه بیشتری می دهد تا با کشورهای اسلامی همکارهای خوب و نزدیکی داشته باشیم.

رئیس گروه دوستی ایران و فنلاند با بیان اینکه سطح پائین ارتباطات بین المللی ایران مورد سوء استفاده بدخواهان از جمله رژیم صهیونیستی است، افزود: ارتباط حسنه در سطح بالا در وهله اول با کشورهای همسایه که اغلب آنها مسلمان هستند و در وهله دوم با کشورهای دیگر باید برای ما مهم باشد و گام های علمی در راستای تعمیق در ارتباط باشیم.

وی با بیان اینکه در سازمان ها و مجامع بین المللی بعد از ارتباط گیری باید حضوری پررنگ، فعال ،اثرگزار و تصمیم سازداشته باشیم افزود: نباید کنار بایستیم و جامعه جهانی برای ما تصمیم بگیرد که بعد بگوییم این تصمیم مورد قبول ما نیست.

نماینده مردم بستان آباد مجلس شورای اسلامی گفت: با حضور فعال و تصمیم ساز خود در مجامع بین المللی می توانیم از همان ابتدا نقطه نظرهای مان را بگنجانیم و مواردی را که محل ایراد و اشکال است، رفع کنیم تا به این وسیله در موافقت نامه ها و تفاهم نامه های بین المللی به عنوان جزء جدایی ناپذیر جهان امروزی و بازی های سیاسی بازیگر و نقش آفرین باشیم.

وی ادامه داد: حضور فعال تر در معادلات جامعه جهانی می تواند در تحقق برنامه های توسعه کشور نیز نقش بسزایی داشته باشد.

برچسب‌ها بستان آباد آذربایجان شرقی نماینده مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بستان آباد آذربایجان شرقی نماینده مجلس شورای اسلامی بستان آباد آذربایجان شرقی نماینده مجلس شورای اسلامی اخبار کنکور بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از آخرین روزهای حضور آقای نماینده در صحن مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، الیاس نادران، نماینده تهران یکی از چهره‌های منتقد محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس است که در آذرماه سال ۱۴۰۱ استعفا داد.

تقاضای استعفای او که جنجال زیادی به پا کرد، در جلسه غیر علنی مورد بررسی نمایندگان مجلس قرار گرفت و با مخالفت ۲۲۰ نماینده مواجه شد و بار دیگر به عنوان نماینده تهران در مجلس به کار خود ادامه داد. الیاس نادران در انتخابات مجلس دوازدهم ثبت‌نام نکرد.

تصاویری از حضور او در صحن علنی مجلس روز ۲۷ فروردین ماه منتشر شده است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895859

دیگر خبرها

  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • هنر سیاستگذار ارزی این است که آثار و پیامدهای منفی بازار را کاهش دهد
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • حضور دو نماینده از خراسان رضوی در مسابقات بین المللی کبدی در بابلسر
  • لغو عضویت ایران در سه سازمان بین‌المللی
  • در مجلس آینده این ۲ نماینده حضور ندارند +عکس
  • عکسی از آخرین روزهای حضور آقای نماینده در صحن مجلس
  • ایران عضویتش را در سه سازمان بین المللی لغو کرد + اسامی
  • جمله حاشیه ساز ثابتی درباره بنی صدر /مراقب افتادن در تله باشیم /جای خوشوقتی است که مواضع تصمیم گیران هیچ شباهی به خام اندیشی این جوان ندارد
  • واکنش مجامع بین‌المللی به اقدامات رژیم اسرائیل درخور نیست