Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین سیستانی فرماندار اصفهان گفت: ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در انتخابات شورا‌های شهرستان اصفهان از ۲۰ اسفند ماه آغاز و تا ۲۶ اسفند ماه به پایان می‌رسد.جلسات هماهنگی برگزاری انتخابات خرداد ۱۴۰۰ در شهرستان اصفهان به صورت منظم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ حسین سیستانی فرماندار اصفهان گفت: ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در انتخابات شورا‌های شهرستان اصفهان از ۲۰ اسفند ماه آغاز و تا ۲۶ اسفند ماه به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسات هماهنگی برگزاری انتخابات خرداد ۱۴۰۰ در شهرستان اصفهان به صورت منظم برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ثبت‌نام داوطلبان به صورت غیر حضوری است ادامه داد:  داوطلبان برای ثبت‌نام در انتخابات شورا‌ها برای سال ۱۴۰۰ می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایلی بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور استفاده کننده، ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت نیز از دیگر راه‌های ثبت نام برای دوره ششم انتخابات شورا‌های این شهرستان است.

سیستانی افزود: داوطلبان برای مشارکت در انتخابات شورای اسلامی می‌توانند تنها برای احراز هویت به فرمانداری اصفهان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان انتخابات فرمانداری شورای شهر اصفهان انتخابات 1400 انتخابات شورا انتخابات شورا شهرستان اصفهان اسفند ماه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد گندم خوزستان آماده برداشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مجید نبی‌پور با بیان اینکه استان خوزستان پارسال در تولید گندم رتبه اول کشور را کسب کرده و در تولید کلزا نیز جزو رتبه‌های نخست کشور بوده است، گفت: در سال زراعی ۱۴۰۲-۱۴۰۳، ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان به کشت گندم اختصاص یافته که از این میزان ۵۳۵ هزار هکتار، کشت گندم آبی و ۲۱۹ هزار هکتار کشت گندم دیم بوده است.

وی افزود: برداشت گندم از ۲۰ فروردین ماه در برخی شهرستان‌های استان آغاز شده و با توجه به اینکه ۲۰ تا ۲۵ درجه تفاوت دما از شمال تا جنوب خوزستان وجود دارد، زمان رسیدگی و برداشت نیز متفاوت است.

نبی پور ادامه داد: جشن برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در جنوب استان و هندیجان برگزار شد و در مناطق شمالی مانند دزفول، اندیمشک، باغملک و دهدز نیز برداشت دیرتر انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اضافه کرد: حدود ۸۰ درصد گندم خوزستان در حال حاضر آماده برداشت است و ۲۰ درصد بقیه مربوط به شهر‌های شمالی حدود ۲ هفته آینده برداشت خواهد شد.


وی می‌گوید: ۳ هزار کمباین برداشت گندم خوزستان را برعهده دارند که از این میزان ۶۰۰ کمباین از استان و بقیه از استان‌های فارس، کرمانشاه، لرستان، خراسان و اصفهان هستند.

نبی پور به افزایش ۱۰۰ هزار هکتاری کشت گندم اشاره کرد و افزود: به علت نبود بارندگی در آبان و آذرماه سال گذشته گندم‌های دیم استان از بین رفتند، زیرا تا ۲۵ اسفند ۲۱۵ میلیمتر و از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه حدود ۱۰۰ میلیمتر بارندگی ثبت شد که تاثیر کمی بر کشاورزی داشت.

دیگر خبرها

  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • ۸۰ درصد گندم خوزستان آماده برداشت
  • تحویل پروژه ۱٠۸ واحدی مسکن دهاقان تا پایان خرداد/ کلنگ‌زنی فاز دوم نهضت ملی مسکن
  • جزییات اولین حراج سکه در سال جدید / فروش ۷۲۱۸ قطعه سکه در دهمین حراج مرکز مبادله ایران
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • دستوردادستان شهرستان اسکو به متقاضیان مساکن ملی سهند
  • افزایش ۵۱ درصدی واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • تحویل۸۳۹ واحد مسکونی مددجویی به متقاضیان اصفهانی