Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:34:09 GMT

لیونل مسی این لباس را می پوشد؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۳۳۴۹

لیونل مسی این لباس را می پوشد؟ (عکس)

طراحی لباس فصل بعد بارسلونا سوالات بی پاسخی را در ذهن هواداران این تیم ایجاد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، معمولا سایت فوتی هدلاینز با نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل طرح سال بعد تیم های بزرگ را منتشر می کند و اصولا نیز این طراحی مشابه با نسخه اصلی است. حالا این سایت طراحی لباس فصل بعد بارسلونا را منتشر کرده و به نظر می رسد طرح جذابی در انتظار خیل عظیم هواداران این تیم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طراحی جدید در بیشتر قسمتها دارای نوارهای عمودی بوده و در سمت راست بالای لباس یک صلیب در ابعاد بزرگ دیده می شود، مانند همیشه نیز لوگوی باشگاه بارسلونا در سمت چپ حک شده است. همچنین زیر لوگوی بارسلونا نوارهای عمودی نسبت به کلیت لباس باریک تر بوده و طرح متفاوتی را برای لباس فصل بعدی این تیم رقم زده اند.

 

 

آستین های این لباس قرمز خواهند بود و بر خلاف فصول گذشته، تقریبا هیچ اثری از رنگ زرد روی این طرح دیده نمی شود. اسپانسر اصلی بار دیگر راکوتن خواهد بود و کمپانی نایک نیز وظیفه تولید این لباس را به عهده دارد.

 

اما مهم ترین سوال برای هواداران بارسلونا این است که آیا این لباس به تن لیونل مسی دیده خواهد شد یا خیر. قرارداد بهترین بازیکن تاریخ باشگاه هنوز تمدید نشده و به نظر می رسد او در انتظار مشخص شدن نام رئیس بعدی باشگاه و آگاهی از برنامه های اوست. لیونل مسی فصل گذشته تا آستانه جدایی پیش رفت و هنوز هم شرایط مورد نظر او در نوکمپ محقق نشده است. هواداران بارسلونا امیدوارند لیونل مسی با مدیران جدید به تواقف رسیده و در مراسم رونمایی رسمی از این لباس در تابستان پیش رو حاضر باشد.

 

 

 

لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی کیلیان ام باپه مقابل هواداران بارسلونا پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، پاری سن ژرمن با نتیجه ۴-۱ بارسلونا را شکست داد و با برتری ۶-۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد. خوشحالی کیلیان ام باپه مقابل هواداران بارسلونا در پایان این دیدار را مشاهده می کنید.

دانلود (3.6MB)

دیگر خبرها

  • رونمایی از تاریخ بازگشت بارسلونا به نیوکمپ جدید
  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • رضا عنایتی پشت میز شطرنج؛ پوستر پیکان برای بازی با هوادار + عکس
  • یک فرضیه عجیب: لیونل مسی عامل ناکامی‌های پاری سن ژرمن در اروپا بود؟
  • خوشحالی کیلیان ام باپه مقابل هواداران بارسلونا پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن
  • مستند پرتره عبدالحمید قدیریان از رادیو فرهنگ
  • وضعیت هواداران بارسلونا بر روی سکوها پس از شکست این تیم مقابل پاری سن ژرمن / فیلم
  • واکنش جالب عثمان دمبله به سوت‌های ادامه‌دار هواداران بارسلونا در هنگام تعویض شدن / فیلم