Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران به عنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور انتخاب شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در سومین اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی و فرهنگ سازمانی (CSR) که با حضور جمعی از شخصیت ها و مقامات کشوری، فعالان اقتصادی، کارآفرینان، مدیران صنایع، صاحبان کسب و کار و دست اندرکاران حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی کشور در سالن دیپلماتیک تالار آبگینه وزارت امور خارجه برگزار شد، اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از چهره های نامی کشور در عرصه صنعت و اقتصاد، معرفی و با اهدای تندیس مورد تجلیل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، انتخاب اسماعیل لله گانی به عنوان چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور به پاس تلاش ها و اقدامات ایشان در مدیریت بهینه بانک رفاه کارگران در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی، حمایت از کارآفرینان، صاحبان کسب و کار و فعالان اقتصادی صورت گرفت. 

در حاشیه این رویداد که با رویکرد تکریم از چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور برگزار شد، از کتیبه اختصاصی ثبت، نام و نشان حامیان و مروجان صنعت و اقتصاد کشور در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز رونمایی شد.  

بانک رفاه کارگران در سال های اخیر اقدامات قابل توجهی در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت اجتماعی داشته است که از آن جمله می توان به احداث مدرسه در مناطق حاشیه ای و کمتر برخوردار، اهدای تبلت به دانش آموزان مناطق محروم به منظور فراهم کردن ادامه تحصیل آنان از طریق بسترهای فناوری اطلاعات و فضای مجازی، حمایت از فعالان عرصه سلامت کشور در شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا، اهدای آمبولانس به دانشگاه های علوم پزشکی، حمایت از آبرسانی به روستاهای فاقد آب آشامیدنی مناسب، توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در مناطق حاشیه ای شهرهای بزرگ و حمایت تسهیلاتی از تکمیل طرح های نیمه تمام استان های کمتر برخوردار کشور و ... اشاره کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران بانک بانک رفاه کارگران اقتصاد کشور نامی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد

مختار احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در کمیته‌های بدوی و تجدید نظر تطبیق و تشخیص مشاغل سخت و زیان آور در استان کرمانشاه بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به عنوان مشاغل سخت و زیان آور تائید شد.

وی افزود: طی سال گذشته یک هزار و ۶۱۳ درخواست تطبیق مشاغل سخت و زیان آور به دبیرخانه تشخیص و تطبیق مشاغل سخت و زیان آور استان تأیید شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: این تعداد درخواست با هشت هزار و ۷۲۲ عنوان شغلی در ۲ هزار و ۵۸۹ کارگاه و بنگاه اقتصادی این استان بوده است.

احمدی با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته تا پایان سال، ۲ هزار و ۲۱۳ درخواست با ۹ هزار و ۳۰۷ عنوان شغلی برای ۳ هزار و ۹۶۹ کارگاه در دبیرخانه وصول شده است، تصریح کرد: در سال گذشته ۳۳ جلسه کمیته بدوی و ۸ جلسه تجدید نظر با حضور مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تأمین اجتماعی استان، نمایندگان بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، کارگران و کارفرمایان برگزار شد.

وی با بیان اینکه تمامی درخواست‌های تطبیق مشاغل سخت و زیان آور قبل از پایان سال ۱۴۰۲ تعیین تکلیف شده است، افزود: رسیدگی به درخواست متقاضیان سرعت گرفته و مدت زمان رسیدگی نسبت به گذشته کاهش یافته است و پرونده‌ها در کمترین زمان، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: مطابق قانون، کارگران شاغل در کارهای سخت و زیان‌آور با داشتن سابقه ۲۰ سال متوالی در پرداخت حق بیمه بدون شرط سنی و در صورتی که سوابق بیمه شده بصورت متناوب باشد با ۲۵ سال پرداخت حق بیمه می‌تواند بازنشسته شوند.

احمدی توضیح داد: مشاغلی که به تناسب شغل، کارگر فشار جسمی و روحی بسیاری را متحمل می‌شود به عنوان مشاغل سخت و زیان آور تعریف شده‌اند.

وی با بیان اینکه ثبت درخواست بازنشستگی پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان آور به صورت اینترنتی و از طریق سامانه www.sakht.mcls.gov.ir انجام می‌شود، گفت: نتیجه بررسی و رأی صادر شده از سوی درخواست کننده قابل پیگیری و رصد است.

گفتنی است، دبیرخانه کمیته‌های بدوی و تجدید نظر "بررسی و تطبیق و تشخیص مشاغل سخت و زیان آور" در فرایند بازنشستگی در کارهای سخت و زیان آور در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قرار دارد و بر اساس گزارش اولیه بازرسان کار این اداره کل و کارشناس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصمیم گیری نموده و نتیجه برای اجرا به سازمان تأمین اجتماعی ارسال می‌شود.

کد خبر 6063321

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار مازندران به اقتصاد دریا با رونق صنعت گردشگری
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • بانک‌ها در رسیدگی به مشکلات نیازمندان استان بوشهر مشارکت کنند
  • انتخاب عکس نوجوان سبزواری درسالانه عکاسی از موزه‌های نفت
  • بانک‌ها در توسعه امور زیربنایی جامعه مشارکت کنند
  • بیش از ۸ هزار عنوان شغلی در کرمانشاه سخت و زیان آور شناخته شد
  • مومنی، اقتصاددان: خدا رحم کرده قیمت ارز را کنترل کردید!
  • نماینده مجلس:دولت رئیسی کاری کرده که حتی شرکتهایی که کار دانش بنیان نمی کنند، خودشان را دانش بنیان جا می زنند
  • مردمی سازی اقتصاد، راهکار مشارکت مردم در جهش تولید
  • ارائه لایحه پیشنهادی جدید در خصوص قانون کار | قول وزیر اقتصاد به کارگران صحت دارد؟