Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-18@19:36:38 GMT

مجمع عمومی سال 98 بانک شهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۳۴۸۹

مجمع عمومی سال 98 بانک شهر برگزار شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سال 98 بانک شهر با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و حضور حداکثری سهامداران برگزار شد.

به گزارش گروه  بانک و بیمه پول نیوز، در ابتدای جلسه عبدالحمید امامی، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و رئیس مجمع با قدردانی از زحمات مدیرعامل و کارکنان بانک شهر،گفت: امروز شاهد پیشرفت های قابل توجه این بانک در شبکه بانکی کشور با توجه به رعایت کامل ضوابط و مقررات بانک مرکزی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امامی با بیان اینکه طی سه سال گذشته اقدامات مهمی در اصلاح ساختار مالی بانک شهر صورت گرفته است،تصریح کرد: گواه این ادعا روند رو به رشد بانک و قرار گرفتن آن در میان بانک های برتر خصوصی کشور است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران تاکید کرد: خوشبختانه در سایه تعامل مدیران شهری با بانک شهر بسیاری از مشکلات این بانک مرتفع و استفاده از ظرفیت های آن برای تمامی اقشار جامعه بیش از پیش فراهم شده است.

در حاشیه این جلسه نیز، گزارشی از نحوه فعالیت بانک شهر در شبکه بانکی، ارائه خدمات در حوزه ارزی و ریالی، حمایت از تولیدکنندگان، کمک به پیشرفت پروژه های شهری و ... از سوی احمد درخشنده، مدیرعامل این بانک ارایه شد.

براساس تصمیمات مجمع، صورت های مالی بانک شهر مربوط به دوره مالی سال 98 با نظر به گزارش حسابرس و با حضور نمایندگان سازمان بورس تصویب و تایید شد.انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره بانک نیز در جلسه آینده مجمع (قبل از سال آینده) تعیین تکلیف خواهد شد.

لازم به ذکر است، با توجه به ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر برگزاری مجامع با حضور حداکثر 15 نفر از سهامداران حقیقی یا حقوقی علاوه بر پیش بینی امکانات حضور افراد سهامدار با رعایت فاصله اجتماعی در سالن جانبی محل برگزاری جلسه، این مراسم به صورت زنده از طریق وب سایت بانک به نشانی: shahr-bank.ir برای رویت عموم پخش شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک شهر پول نیوز مجمع عمومی بانک مرکزی سهامداران بانک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در دیدار با شهرداران کلانشهر‌های کشور گفت: مشکل عمده ما در مشهد مربوط به آن دسته از زائرانی است که استطاعت مالی محدود دارند. برای این عزیزان، شهرداری مشهد باید زائرسرا‌های ارزان قیمت ایجاد کند تا زائران به دلیل مشکل مالی از توفیق زیارت محروم نشوند.

 آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: عنوان مدیریت شهری، عنوان جامعی است که غیر از مدیریت خدمات شهری، مدیریت اجتماعی، سیاسی و بالاتر از همه فرهنگی شهر را هم دربر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه منظور از پیوست فرهنگی در خدمات شهری، ترویج فرهنگ دینی در جامعه است گفت: مهم‌ترین علتی که باعث بروز این نارضایتی‌ها می‌شود، نبود پیوست فرهنگی در کنار خدمات شهری است. مقصود بنده این است که بستری از خدمات فرهنگی تعریف شود تا به همراه خدمات اجتماعی و شهری، مردم از آن استفاده کنند تا شهرداری منحصر در یک جریان خدماتی محض نشود.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: باید پیوست فرهنگی مبتنی بر ترویج فرهنگ دینی در جامعه باشد تا مردم به یاد بیاورند این خدمات از طرف دلسوزترین برادرانشان در مدیریت شهری به آن‌ها عرضه می‌شود.

آیت الله علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت بهره گیری از فرصت دهه کرامت برای ترویج فرهنگ دینی در کلانشهر‌ها گفت: در این کشور، چالش‌های بسیاری وجود دارد که ریشه واحد همه آن‌ها در عرصه فرهنگ است. در یک قلم، همین موضوع ازدواج جوانان را ببینید. اینکه سن ازدواج بالا رفته، عمده ریشه آن در فرهنگی است که در جامعه شکل گرفته و براساس آن، جوانان تا زمانی که به استطاعت مالی یک مرد خانواده دار و کامل نرسند، ازدواج نمی‌کنند. اینجاست که بازهم پیوست فرهنگ دینی می‌تواند گره گشا باشد و مدیریت شهری هم در این عرصه‌ها وظایفی برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • تکلیف مدیریت شهری در مشهد ایجاد زائرسرا‌های ارزان قیمت است
  • اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی
  • هشدار صندوق بین‌المللی پول در مورد شکنندگی مالی
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • اعلام جزئیات تأمین مالی زنجیره تأمین در سال ۱۴۰۳
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • متقاضیان وام های بانکی بخوانند