Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی خسروی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگارایرنا افزود: شوربختانه همچنان شاهد فعال بودن بازارها و مراکز خرید در روزهای پایانی سال هستیم و این در حالی است که در شرایط وضعیت ویژه باید تدابیر سختگیرانه‌تر و قوی‌تری به خصوص در کاهش تردد بین شهری و درون شهری گرفته شود.
وی اظهار داشت: با تعطیلی مطلق در شرایط وضعیت قرمز به گونه ای که خسارات کسب و کار افراد آسیب دیده جبران شود موافق هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بیمه سلامت خوزستان با بیان اینکهپروتکل ماسک زدن همچنان در جامعه رعایت نمی‌شود عنوان کرد: پس از گذشت یک‌ سال از شیوع بیماری کرونا در کشور همچنان به دنبال فرهنگ‌سازی ماسک زدن هستیم و این یک نقص بزرگ فرهنگی در کشور است.
خسروی در ادامه تصریح کرد: با رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی شاهد اوج گیری شیوع این ویروس خطرناک با وضعیت بحرانی در پیک سوم کرونا در استان روبه رو شدیم.
وی با تاکید براین مهم که کرونا همچنان یک بیماری مرگبار است گفت: دغدغه‌های مبنی بر عادی سازی و رها شدگی در جامعه با آن روبه رو هستیم لازم است تا خارج شدن این وضعیت بحرانی در استان شیوه نامه‌های  بهداشتی را جدی بگیریم تا بتوانیم بر این ویروس غلبه کنیم و کادر درمانی نیز نفس تازه‌ای بکشد.

به گفته خسروی بیمه سلامت استان تاکنون برای درمان و بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا ۴۲۰میلیارد ریال هزینه کرده است.
در زمان حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی کرونا هستند.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی حدود یک سوم ابتلا به ویروس کرونا در کشور در استان خوزستان ثبت شده است.هم اکنون تقریبا" همه مراکز درمانی دولتی خوزستان در حال ارایه خدمات درمانی و پزشکی به بیماران کرونا هستند.
استاندار جدید خوزستان که ۱۷روز پیش سکان مسوولیت استان را برعهده گرفت کنترل ویروس کرونا را گفته شده که نوع جهش یافته انگلیسی آن از طریق مرزهای مشترک با عراق وارد خوزستان شده است مهمترین اولویت کاری خود بیان کرد.
۲ هفته پیش به دستور قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان مرزهای مسافری چذابه و شلمچه با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس جهش یافته کرونا بسته شدند و محدودیت ها و ممنوعیت های تردد و فعالیت مشاغل دوباره در خوزستان برقرار شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بیمه سلامت خوزستان محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بیمه سلامت خوزستان ویروس کرونا بیمه سلامت خوزستان محدودیت های کرونا اخبار کنکور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به کرمانشاه

محمدعلی زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در اعلام چشم انداز وضعیت جوی استان طی چند روز آینده گفت : بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، موجی کوتاه و کم‌رطوبت طی ساعاتی از امروز ۳۱ فروردین‌ماه و فردا ۱ اردیبهشت‌ماه، علاوه بر وزش باد و رشد ابر، ممکن است باعث بارش‌های پراکنده‌ای ، در نواحی شرقی استان شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار در روز‌های یکشنبه ۲ اردیبهشت‌ماه و دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه جو منطقه را تحت تأثیر می‌دهد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: این سامانه علاوه بر کاهش نسبی دمای هوای روزانه، به‌تناوب سبب وزش باد، بارندگی و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی ادامه داد: شرایط ناپایدار در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت‌ماه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی به کرمانشاه
  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی
  • بی‌احتیاطی هنگام سیلاب هرمزگان / ۳ نفر کشته شدند
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد