Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشی گفت: ۱۳۷ داور قرآنی از استان اصفهان در نخستین مرحله آزمون طرح ساماندهی سنجش و ارزیابی داوران مسابقات قرآن کریم مشارکت دارند.

«حمید بخشی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به طرح جدید سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص سنجش، ارزیابی و تربیت داوران قرآن در کشور و به تبع آن در استان اصفهان اظهار داشت: این طرح در استان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه ثبت نام متقاضیان برای مشارکت در این طرح از ۲۴ دی آغاز و تا ۲۴ بهمن ماه ادامه داشت، تصریح کرد: متقاضیان با استفاده از سامانه my.oghaf.ir برای ثبت نام اقدام کردند.


وی با بیان اینکه داشتن شرایط لازم برای ثبت نام در این دوره آموزشی در فراخوان این دوره اعلام شده است، اضافه کرد: برای مثال برای بخش حفظ متقاضیان باید حافظ کل قرآن باشند.


وی با بیان اینکه پس از ثبت‌نام و غربالگری صورت گرفته برگزاری نخستین مرحله آزمون طرح ساماندهی سنجش و ارزیابی داوران مسابقات قرآن کریم به صورت ملی در دستور کار قرار گرفته است، ابراز داشت: این آزمون به صورت مجازی و توسط سازمان اوقاف برگزار خواهد شد.


بخشی  با بیان اینکه زمان این آزمون 24 اسفند ماه اعلام شده است، افزود: شرکت‌کنندگان در این مسابقات در رشته‌های صحت و حفظ، تجوید، وقف و ابتداء، صوت، لحن، هماهنگی با حسن اجرا، لحن ویژه همخوانی و همسرایی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.


وی با بیان اینکه این مسابقات در چهار سطح شهرستانی، استانی، سراسری دستگاه‌های و نهادها و ملی برگزار می‌شود، ابراز داشت: در مرحله نخست این مسابقات از استان اصفهان 137 شرکت کننده حضور دارند.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: از این تعداد 101 نفر خانم و 36 نفر آقا هستند.

پایان پیام/126

منبع: شبستان

کلیدواژه: داور قران مسابقات قرانی اصفهان سازمان اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، فاطمه سعادت‌جو در مورد جزئیات این آزمون خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی جمعه همین هفته مورخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ توسط مرکز آزمون‌های استخدامی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این آزمون با شرکت یک هزار و ۳۶۲ نفر متقاضی در استان یزد شامل ۸۵۳ داوطلب زن و ۵۳۹ داوطلب مرد در سازمان جهاد دانشگاهی یزد برگزار خواهد شد.

سعادت‌جو در پایان یادآور شد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ آغاز و ساعت ۱۲:۰۰ خاتمه خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • برای اولین‌بار در تاریخ؛ داور تکواندوی ایرانی به پارالمپیک دعوت شد
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی
  • پیام تبریک سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی
  • میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی
  • مهلت شرکت در آزمون نهایی طرح «زندگی با آیه ها» ۳۱ فروردین است
  • ایران، میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی
  • نخستین بار؛ میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی
  • رقابت چهار خوزستانی در مسابقات مچ‌اندازی آسیا