Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هزینه یک هفته زندگی آنان نیست و این رقم باید افزایش یابد.

«آرش لهونی»، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان درباره افزایش مستمری مددجویان امداد در بودجه ۱۴۰۰ گفت: مددجویان بهزیستی و کمیته امداد باتوجه به دریافتی که دارند در وضعیت مناسبی نیستند و به نوعی می‌توان گفت که در زیر خط فقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: موضوع افزایش دریافتی مستمری بگیران مهم است و ما نیز در مجلس شورای اسلامی تلاش خود را برای این افزایش انجام خواهیم داد.


نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی گفت: امیدواریم در صحن علنی مجلس پیشنهاد کمیسیون تلفیق در مورد افزایش مستمری خانواده‌های تحت حمایت به تصویب برسد.


این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریج کرد: به نظر بنده، مجلس و دولت علاوه بر افزایش دریافتی مستمری مددجویان، باید موضوع توانمندسازی آنان را نیز در اولویت قرار دهد تا بتوان از این طریق وضعیت زندگی آنان را تغییر داد.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره مجلس شورای اسلامی مستمری مجلس شورای اسلامی مستمری مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل‌ از احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد رضایی در جلسه هماهنگی تأمین مسکن مددجویی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، ۱۹۸ واحد مسکونی تحویل جامعه هدف بهزیستی استان شد و ۴۰۰ واحد مسکونی نیز در حال احداث است.

وی افزود: برای احداث این واحدها در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال از منابع داخلی سازمان به خانواده‌های تحت پوشش در قالب کمک هزینه احداث، خرید واحد مسکونی و اجاره بهای بلاعوض پرداخت شده است که در سایه تلاش همکاران خدوم بهزیستی استان این میزان ۲ برابر اعتبار ابلاغی ابتدای سال است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با تاکید بر سرعت‌بخشی به مراحل تکمیل و احداث واحدهای مسکونی گفت: ضرورت دارد همکاران بهزیستی تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی در حال احداث را در اولویت قرار دهند تا در پایان سال جاری متقاضیان بتوانند واحد مسکونی خود را تکمیل و مورد استفاده قرار دهند.

رضایی ادامه داد: در طرح مسکن ملی ۳۴۰۰ خانوار تحت پوشش در سطح استان ثبت‌نام کرده و مشخصات افراد واجد شرایط برای تخصیص واحدهای مسکونی به اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شده است، لذا برای تخصیص واحد مسکونی به این افراد لازم است پیگیری و تعامل لازم با راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان‌ها صورت گیرد.

وی در پایان گفت: بازدید میدانی از واحدهای مسکونی در حال احداث جامعه هدف، دارای اهمیت بوده و این بازدیدها باید توسط همکاران بهزیستی شهرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747027

دیگر خبرها

  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین مددجویان کمیته‌امداد خراسان‌شمالی
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • توزیع ۱۵۰۰ جعبه تخم نوغان میان مددجویان خراسان‌شمالی
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه