Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: موسیقی سنتی و اصیل در مقابله با تهاجم فرهنگی نقش مهمی دارد لذا بستر سازی جهت ارائه موسیقی اصیل و متعالی ایرانی- اسلامی در جامعه بیشتر از هر زمانی ضروری به نظر می رسد.

سعید ضابطی در حاشیه دیدار با استاد احمدرضا جعفری فرد بیدگلی هنرمند ساز و آواز سنتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  در آران و بیدگل، گفت: موسیقی سنتی از هنرهای نافذی است که در آرامش و تسکین مخاطب تأثیرگذار بوده و با روح و روان مخاطب عجین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: موسیقی سنتی و اصیل در مقابله با تهاجم فرهنگی نقش مهمی دارد، لذا بستر سازی جهت ارائه موسیقی اصیل و متعالی ایرانی- اسلامی در جامعه بیشتر از هر زمانی ضروری به نظر می رسد.

 

ضابطی به جایگاه هنر در جامعه به ویژه ارزش و منزلت هنرمندان در میان شهروندان اشاره کرد و توجه ویژه به جامعه هنری بویژه هنرمندانی که در شرایط فعلی به علت شیوع بیماری کرونا دچار آسیب شده اند و نتوانسته اند همچون گذشته فعالیت کنند لازم و ضروری است.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: احمدرضا جعفری فرد بیدگلی از هنرمندان توانمند در حوزه موسیقی سنتی از  فرهیختگان و دبیران با سابقه شهرستان آران و بیدگل است که نردیک به دو دهه در زمینه سازهای تار، سه تار و آواز سنتی فعالیت می کند و تاکنون اجرای سنتی متعددی را به همراه گروه خود در شهرستان های مختلف داشته است./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان هنر موسیقی شهرستان آران و بیدگل موسیقی سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

کد خبر 6086909

دیگر خبرها

  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • نگاهی به حال و روز ناخوش گذر تاریخی ابولولو در آران و بیدگل + فیلم