Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@10:42:59 GMT

۱۰ هزار اصله نهال در سطح شهر کاشان غرس می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۳۷۰۷

۱۰ هزار اصله نهال در سطح شهر کاشان غرس می شود

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان از غرس بیش از ۱۰ هزار اصله نهال در طول هفته درختکاری در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، محمدرضا عبدلی خالدی در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت هفته درخت و درختکاری گفت: در طول هفته درختکاری بیش از ۱۰ هزار اصله نهال از سوی شهرداری کاشان در سطح این شهر کاشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان افزود: عملیات درختکاری میادین و خیابان های شهر کااشان از ۲۰ روز قبل آغاز شده است و طی این مدت، بلوار قطب راوندی، بلوار ورودی طاهر‌آباد، میدان عامریه و محدوده دریاچه ناجی‌آباد درختکاری شده و در آیین افتتاح بوستان «اهل قلم»  در روز یکشنبه هفته جاری هم مراسم نمادین درختکاری انجام می‌شود.

 

عبدلی خالدی افزود: محوطه روبه‌روی فرش یلدا تا میدان امام علی(ع) در منطقه سه کاشان، از جمله نقاطی است که درختکاری به صورت گسترده در آن انجام می‌شود.

 

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: نارون، زیتون شیرین، زیتون تلخ و اکالیپتوس از جمله گونه‌ های غالب است که در ایام درختکاری در سطح شهرستان کاشان کاشته شده است.

 

خالدی افزود: همچنین به منظور توسعه فرهنگ درخت و درختکاری، توزیع رایگان نهال در مراسم نماز جمعه این هفته کاشان هم در بین شهروندان کاشانی انجام شد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته درخت و درختکاری غرس نهال شهرداری کاشان نهال کاشت نهال کاشان شهرداری کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: یک هلدینگ گردشگری اعلام آمادگی کرده است تا به میزان ۱۰۰ هزار میلیارد ریال در حاشیه سد و رودخانه ارس اقدام به سرمایه‌گذاری کند.

حسین گروسی ادامه داد: طبق توافقات انجام شده بین سازمان منطقه آزاد ماکو و این هلدینگ گردشگری قرار است این سرمایه‌گذاری در محدوده تفرجگاه سد ارس تا چشمه ثریا ماکو انجام شود.

وی افزود: این سرمایه‌گذاری بدون شک یک تحول مهم در صنعت گردشگری منطقه آزاد ماکو ایجاد خواهد کرد و موجب تقویت انواع مختلف گردشگری از جمله گردشگری آبی و کشاورزی در منطقه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در حوزه گردشگری منطقه آزاد ماکو توسط هلدینگ گردشگری ۱۰۰ هزار میلیارد ریال خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • غرس ۴۰۰ اصله نخل در یک کارخانه
  • رهاسازی آب سد سفیدرود از ۲ هفته دیگر
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد
  • بیش از ۲۵۰ میلیون اصله نهال تولید شد
  • پنج المان بزرگ در دروازه‌های ورودی شهر قم در حال نصب است