Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به ایام پایانی سال و افزایش ترددها در معابر شهری، طرح ویژه پیشگیری و رفع سد معبر توسط نیروهای این اداره کل اجرا می‌شود.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس تبصره یک بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از فضای میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب، سکنی و یا هر عنوان دیگری ممنوع بوده و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری کرده و در رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن توسط مأموران خود اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای طرح ویژه پیشگیری و رفع سد معبر در ایام پایانی سال، خاطرنشان کرد: نیروهای گشت اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری با مراجعه به محل‌های شلوغ که تردد بیشتری در آنها انجام می‌شود، اخطارهای لازم را به کسبه و صنوفی که با ایجاد سد معبر باعث ایجاد مشکل برای تردد شهروندان می‌شوند را ارائه کرده و نسبت به رفع سد معبر اقدام می‌کنند.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: گشت‌های ویژه این اداره کل به صورت مستمر صبح و بعد از ظهر در سطح معابر تردد و از طریق اخطار و تذکر برای رفع سدمعبر اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: طبق تبصره شش ماده ۹۶ قانون شهرداری‌ها فضای تمام معابر شهری در اختیار شهرداری‌هاست و اشخاص نمی‌توانند هیچ معبری را تصرف کنند و اگر این اقدام در قالب نصب هرگونه مانع انجام شود شهرداری نسبت به آزادسازی معبر اقدام کرده و موانع را جمع‌آوری می‌کند.

محمدحسینی با بیان اینکه اصفهان در موضوع انضباط شهری سرآمد سایر شهرها است، گفت: رویکرد مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان پیشگیری، فرهنگ‌سازی و افزایش سطح آگاهی مردم و در ادامه تعامل و هماهنگی با دستگاه‌های مختلف است.

کد خبر 479421

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهرداری اصفهان شهر سد معبر مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری رفع سد معبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سالن ورزشی در محله جروکان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: پروژه احداث سالن ورزشی شهید بهشتی محله جروکان با همکاری و همت پایگاه بسیج شهید بهشتی، جمعی از ورزشکاران و منطقه ۹ شهرداری اصفهان به مساحت ۳۵۰ متر و با اعتبار هشت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه توسعه فضای ورزشی یکی از سیاست‌گذاری‌های اثرگذار مدیریت شهری در راستای توسعه پایدار شهری است، اظهار کرد: وجود اماکن ورزشی در زیست‌بوم شهری چهره‌ای متمایز به شهر و زندگی شهروندی می‌بخشد.

وی افزود: در همین راستا پروژه احداث سالن ورزشی شهید بهشتی محله جروکان با همکاری و همت پایگاه بسیج شهید بهشتی، جمعی از ورزشکاران و منطقه ۹ شهرداری اصفهان به مساحت ۳۵۰ متر و با اعتبار هشت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه توسعه ورزش شهروندی و فرهنگ‌سازی در این حیطه، مستلزم گسترش فضای سرانه ورزشی به ویژه در کلان‌شهرها است، بیان کرد: ورزش شهری و شهروندی با گسترش فضای سرانه‌ی ورزشی به رسمیت شناخته می‌شود و جایگاه خود را در سیاست‌گذاری اجتماعی و فرهنگی حفظ می‌کند.

کد خبر 745374

دیگر خبرها

  • هم‌افزایی شهرداران کلان‌شهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • «مصطفی مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • اجرای ۲۰ کیلومتر مسیرگشایی در معابر تبریز