Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@13:16:19 GMT

کمالوند به باشگاه استقلال رفت

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۳۸۶۷

کمالوند به باشگاه استقلال رفت

در حالی که شرایط همکاری فراز کمالوند با باشگاه استقلال نامشخص است، این مربی امروز برای جلسه با مسئولان استقلال به این باشگاه رفت.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در لیگ دسته اول است اما بعد از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال، به کادر فنی این تیم اضافه شد.

باشگاه شاهین بوشهر با جدایی کمالوند مخالفت و تاکید کرده است که این مربی برای بازی با استقلال ملاثانی باید امروز به اردوی شاهین در اهواز اضافه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که کمالوند هم بارها اعلام کرده قصد ندارد با «نامردی» از شاهین جدا شود و می خواهد هر طور شده رضایت این باشگاه را برای پیوستن به استقلال بگیرد؛ موضوعی که حداقل تا شب گذشته رخ نداد.

کمالوند که به حضور در استقلال و همکاری با فرهاد مجیدی اصرار دارد، پیش از ظهر امروز برای بررسی بیشتر وضعیت خود به باشگاه استقلال رفت تا جلسه ای را با مدیران این باشگاه برگزار کند.

استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ امروز شنبه در هفته هفدهم لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فراز کمالوند استقلال شاهین شهرداری بوشهر فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم «گرگیعان» در حاشیه تمرین امروز استقلال خوزستان

ایسنا/خوزستان درحاشیه تمرین امروز استقلال خوزستان، مراسم گرگیعان نیز برگزار شد.

با فرارسیدن نیمه ماه مبارک رمضان که مصادف با ولادت امام حسن (ع) است، رسم «گرگیعان» با شور و ذوق خاصی در خوزستان برگزار می شود. 

به گزارش ایسنا،«گرگیعان» یا «قرقیعان» نام آیین سنتی رایج بین عرب‌های استان خوزستان، هرمزگان و کشورهای عربی مانند عراق است که در نیمه ماه رمضان اجرا می‌شود. در این آیین، کودکان با پوشیدن لباس‌های نو و محلی یعنی دشداشه برای پسران و عبا برای دختران به خانه‌های مختلف می‌روند و عیدی و شیرینی می‌گیرند. رسم گرگیعان در میان فرهنگ‌های دیگر از جمله در میان مردم دزفول در خوزستان نیز مرسوم است و آن را با عنوان «ثوابه یا جوابه» اجرا می‌کنند.

امروز نیز پسران و دختران کودک در پی همین آیین در تمرین استقلال خوزستان حاضر شدند که مورد استقبال اعضای این تیم قرار گرفتند. همچنین در حاشیه تمرین امروز استقلالی‌ها جشن تولد پورموسوی سرمربی تیم نیز برپا شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • دستیاران کمالوند در نفت معرفی شدند/ ادامه همکاری الماس سیاه با آبادانی‌ها
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • برگزاری مراسم «گرگیعان» در حاشیه تمرین امروز استقلال خوزستان
  • استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی
  • کمالوند: این آخرین آرزوی من در فوتبال است
  • کسی آخرین دستاورد کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد/ باشگاه روی پله اول مانده!
  • پرده‌برداری از آخرین رویای فراز کمالوند در سال‌های پایانی مربیگری‌اش
  • خارجی‌های استقلال و پرسپولیس، آماده نبرد ملی