Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@21:46:30 GMT

حضور عجیب حیدر بهاروند در فدراسیون فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۳۹۳۱

حضور عجیب حیدر بهاروند در فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال دقایقی پیش وارد ساختمان این فدراسیون شد تا به صورت رسمی کار خود را آغاز کند.

البته حیدر بهاروند، سرپرست سابق فدراسیون فوتبال که در انتخابات این فدراسیون رد صلاحیت شده بود نیز در فدراسیون فوتبال حضور دارد که این موضوع عجیب به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی خادم قصد دارد بهاروند را به عنوان سرپرست نایب رئیسی دوم فدراسیون فوتبال منصوب کند.

بیشتر بخوانید:

لطیفی: امیدوارم فدراسیون فوتبال به تیم های پایه بیشتر اهمیت بدهد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سازمان لیگ فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال

به گزارش "ورزش سه"، در راستای سیاست‌های جدید فدراسیون والیبال در خصوص انتخاب و انتصاب سرپرست به صورت مستقیم از سوی رئیس فدراسیون و استفاده و بهره‌برداری بیشتر از ظرفیت و پتانسیل مدیران بخش‌های مختلف فدراسیون که تجربه و مهارت کافی برای ایفای نقش در این حوزه را دارند و همچنین با عنایت به افزایش چابک سازی ساختار فدراسیون والیبال، ظهر امروز (دوشنبه 27 فروردین) سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال مهدی اسلامی را به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان پسر ایران منصوب کرد.

در متن حکم مهدی اسلامی آمده است:
«به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان پسر جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا – بحرین 2024 منصوب می‌شوید.امید است با اتکال به خداوند متعال و بکارگیری تمامی مساعی ارزنده خویش و تعامل با سرمربی تیم مذکور در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

گفتنی است، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 18 سال پسر آسیا از 7 تا 14 مرداد در بحرین برگزار خواهد شد و تیم ایران در گروه C مرحله مقدماتی با چین، تیم دوم غرب آسیا و فیلیپین هم‌گروه است.

دیگر خبرها

  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود
  • رئیس فدراسیون در مراسم همسر زنوزی (عکس)
  • امیدواری اسرائیل برای حضور در کوپا آمریکا