Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@23:49:35 GMT

علی کریمی راهی امارات شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۳۹۴۰

آفتاب‌‌نیوز :

علی کریمی چهره محبوب فوتبال ایران که در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کرد، ساعت هشت صبح امروز (شنبه) برای رسیدگی به برخی کار‌های شخصی خود راهی امارات شد. گفته می‌شود این سفر کاری علی کریمی طولانی نخواهد بود و او احتمالا تا پایان هفته به ایران برمی گردد، اما به احتمال فراوان در ایام تعطیلات نوروز مسافرت دیگری خواهد داشت تا کنار خانواده اش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی پایان هفته به تهران برمی گردد چرا که قرار است روز پنجشنبه یا جمعه با حضور او، بهنام ابوالقاسمپور و اعضای خانواده زنده یاد علی انصاریان سنگ مزار این چهره فقید فوتبال ایران نصب شود. اواخر هفته گذشته نیز با حضور کریمی و ابوالقاسمپور، سنگ مزار زنده یاد مهرداد میناوند نصب شد.

علی کریمی دهم اسفند ماه در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کرد و در حالی که پیش بینی می‌شد دوازده رای داشته باشد با ۹ رای ثابت کرد فعلا فضا برای ورود فوتبالیست‌های قدیمی به فدراسیون فوتبال فراهم نیست. کریمی در پایان دور اول انتخابات و در حال خروج از مجمع اعلام کرد می‌خواستم ثابت کنم این که می‌گفتند با اساسنامه جدید در‌های فدراسیون فوتبال به روی فوتبالی‌ها باز شد، صحت ندارد. علی کریمی فقط ۹ رای در انتخابات داشت، اما بسیاری از اهالی فوتبال او را برنده واقعی انتخابات نامیدند.

البته بعد از انتخابات حدود ۱۶ نفر مدعی رای دادن به علی کریمی شدند، از جمله سه مدیرعامل لیگ برتری که علی کریمی به خوبی می‌داند هیچ کدام از آن‌ها به او رای ندادند.

به نوشته طرفداری، رییس هیات فوتبال سیستان و بلوچستان، وحید هاشمیان، برخی بانوان حاضر در مجمع، برخی فوتسالی ها، یک داور و ... به علی کریمی رای دادند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علی کریمی فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال اینتر و آث میلان در هفته سی و سوم سری آ روز گذشته دوشنبه ۳ اردیبهشت در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه دو بر یک به سود اینتر به پایان رسید تا این تیم در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات، قهرمانی خود را قطعی کند.

سایت «noticiasaominuto» به نقل از «پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر خبر داد که حضور مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در فصل آینده به این تیم قطعی است. او در این خصوص اظهار داشت: ما از خیلی وقت پیش کارهای انتقال بازیکنان جدید به اینتر برای فصل آینده را انجام داده‌ایم. برخی از آنها را خیلی سریع اعلام کردیم که به نظرم کار اشتباهی بود و باید در پایان فصل رسانه‌ای می‌شد.

یکی از خبرنگاران از «پیرو آسیلیو» پرسید که آیا بازیکنان جدید اینتر، «زیلنسکی» و مهدی طارمی هستند؟ که او در واکنش به این سوال تنها به لبخند زدن اعتنا کرد. این سایت در ادامه خبر خود آورده است که طارمی در پایان فصل و با قراردادی آزاد راهی اینتر می‌شود.

کد خبر 6086434

دیگر خبرها

  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!