Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@07:45:37 GMT

تنها غایب استقلال مقابل فولاد نکونام

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۳۹۴۵

تنها غایب استقلال مقابل فولاد نکونام

تیم فوتبال استقلال امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر در حالی به مصاف تیم فولاد می‌رود که آبی پوشان در این بازی یک بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت. داریوش شجاعیان، بازیکن تیم فوتبال استقلال که به دلیل مصدومیت در تمرینات تیمش غایب بود، با بازگشت به جمع آبی پوشان نمی‌تواند تیمش را برابر فولاد همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار ۲ تیم فوتبال استقلال و فولاد ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیتی موسوی لیونل مسی مهرداد میناوند علی انصاریان استقلال فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه

به گزارش همشهری آنلاین امید عالیشاه کاپیتان اول پرسپولیس و بازیکن تاثیرگذار سرخپوشان طی دیدارهای اخیر، به دلیل مصدومیت بازی این هفته تیمش در جام حذفی برابر آلومینیوم اراک را از دست داده است.

با این حال اکنون شنیده‌ها حاکی از این است که احتمالا مدافع راست سرخپوشان نیز از شرایط همراهی تیمش در این بازی خارج شود تا غایبان پرسپولیس برابر حریف نسبت به دیدار قبلی این تیم به دو نفر افزایش یابد.

دانیال اسماعیلی فر که موفق شده بود زننده گل اول پرسپولیس برابر نفت آبادان لقب گیرد، در ادامه شادی گل خود حرکتی انجام داده که اکنون با دعوتش به کمیته اخلاق همراه شده است. به نظر می‌رسد این بازیکن با محرومیت معلق یا یک جلسه رسمی مواجه شود و به این ترتیب احتمالا برابر آلومینیوم اراک غایب خواهد بود.

علیرضا بیرانوند نیز البته دیگر غایب پرسپولیس در این بازی خواهد بود که همچنان درگیر مصدومیت تاندون دست خود است و به نظر می رسد مهیای جدال با سپاهان در هفته آتی شود.

کد خبر 846055 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • عالیشاه غایب پرسپولیس در بازی با آلومینیوم در جام حذفی
  • گل سوم استقلال را دوباره ببینید، جنگندگی برای قهرمانی
  • مصدومان پرسپولیس مقابل آلومینیوم؛ حضور احتمالی هنانوف، غیبت قطعی عالیشاه و بیرو