Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرمزگان- استاندار هرمزگان به برنامه‌های جدید توسعه‌ای در جزیره هرمز اشاره کرد و گفت: باید تلاش گسترده ای صورت گیرد که تا پایان فعالیت دولت دوازدهم، بخش بسیاری از پروژه‌های در حال اجرا در جزیره هرمز تکمیل شوند.

به گزارش قدس آنلاین،فریدون همتی صبح امروز(۱۶ اسفندماه) در تشریح بازدیدش از روند اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در جزیره هرمز، عنوان کرد: امکانات مناسب گردشگری در جزیره هرمز در حال ایجاد است که جاذبه‌های این جزیره را برای گردشگران افزایش خواهد داد و موجب ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای مردم و رونق هر چه بیشتر فعالیت‌ها در این جزیره خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براساس ظرفیت‌های جزیره هرمز، برنامه‌ریزی خوبی برای ساخت و آماده سازی امکانات گردشگری در این جزیره صورت گرفته و همه باید به بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران کمک کنیم تا این برنامه‌ها محقق شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جزیره هرمز استاندار هرمزگان جزیره هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ترابری ۱۱۵ هزار نفر مسافر در بنادر غرب هرمزگان

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از ترابری بیش از ۱۱۴ هزار و ۹۰۰ مسافر به صورت ایمن و هیچ‌ حادثه دریایی و جابه‌جایی بیش از ۲۵ هزار دستگاه خودرو در کارنامه ۸ روز نخست طرح نوروزی ۱۴۰۳ در بنادر مسافری غرب این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مرتضی سالاری در تشریح کارنامه 13 روزه بنادر مسافری غرب این استان، اظهار داشت: در این مدت جابه‌جایی 114 هزار و 937 نفر مسافر به ثبت رسیده که بیش‌ترین حجم جابه‌جایی‌ها مربوط به روز پنجم فروردین ماه جاری با ترابری 21 هزار و 60 نفر سفر در یک دوره زمانی 24 ساعته بوده است. 

وی با اشاره به اینکه در این مدت جزیره کیش مقصد عمده مسافران دریایی در بنادر مسافری غرب استان هرمزگان بوده است، افزود: از 24 اسفند ماه سال گذشته تا پایان روز هفتم فروردین ماه جاری، 25 هزار و 402 دستگاه خودرو نیز از طریق شناورهای لندینگ‌کرافت(شناور ویژه حمل خودرو) از بنادر مسافری غرب هرمزگان به مقصد جزیره کیش و بالعکس جابه‌جا شدند.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: بیش‌ترین حجم این جابه‌جایی‌ها نیز مربوط به روز پنجم فروردین ماه با رقمی چهار هزار و 935 دستگاه بوده است.

به گفته سالاری در مجموع 2 بندر مسافری، بندرچارک و بندر آفتاب با 22 فروند لندینگ کرافت با ظرفیت حمل 936 دستگاه خودرو و 10 فروند شناور مسافری با ظرفیت یک‌ هزار و 227 صندلی جابه‌جایی مسافران نوروزی و خودروهای آنها را به جزیره کیش و بالعکس برعهده دارند.

سالاری اضافه کرد: از مسافران و میهمانان نوروزی خواهشمندیم برای سفر از سرزمین اصلی به جزایر زیبای خلیج فارس از بنادر و مسیرهای دریایی مجاز رفت و آمد کنند. 

وی خاطرنشان کرد: هموطنانی که قصد تجربه سفرهای دریایی از مسیر غرب استان هرمزگان به مناطق گردشگری از جمله جزیره کیش را دارند، قبل از اقدام به سفر با ارسال عدد 1و2 به تلفن گویای 0764577 و سامانه پیامکی 50004001983692 از شرایط جوی دریایی و زمان حرکت شناورها مطلع شوند.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان یادآور شد: مسافران نوروزی در صورت بروز هرگونه سوانح دریایی و یا درخواست کمک با سامانه 24 ساعته 1550 تماس و یا از طریق کانال اضطرار دریایی 16vhf ارتباط رادیویی تماس بگیرند. 

«شهرستان بندرلنگه به عنوان عروس بنادر ایران، مرکز صید و پرورش مروارید و شهر بادگیرها در غرب استان هرمزگان این روزها پذیرای مسافران وگردشگران زیادی از سراسر کشور است، این شهرستان دارای بنادر لنگه، کنگ، چارک، آفتاب و کیش بوده و جزایر کیش، هندورابی، لاوان، شیدور و سیری نیز در حوزه این شهرستان قرار دارد که جزیره کیش یکی از مقصدهای مهم گردشگران در طول سال به ویژه در ایام نوروز به شمار می ‎رود».

طرح تسهیل سفر‌های نوروزی از 25 اسفند سال 1402 آغاز شده و تا 15 فروردین 1403 ادامه دارد.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • نجات هفت خدمه لنج باری در آب‌های اطراف جزیره قشم
  • تبدیل کیش به جزیره ایران آینده
  • لزوم خودداری از هرگونه فعالیت دریایی در خلیج فارس
  • ثبت ترابری ۱۱۵ هزار نفر مسافر در بنادر غرب هرمزگان
  • سفر به جزیره هرمز از قشم تعطیل شد / برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس
  • سفر به جزیره هرمز تعطیل شد/برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس
  • ممنوعیت رفت و آمد مسافران به جزیره هرمز از امروز هفتم فروردین
  • ممنوعیت رفت و آمد مسافران به جزیره هرمز از امروز
  • توقف تردد در مسیر جزیره قشم و هرمز
  • راه دسترسی به ساحل بوستانو ایجاد شد