Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-03-28@10:54:21 GMT

تکذیب شایعه و خبر دروغین علیه چهره های انقلاب

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۴۰۶۳

این کانال در راستای تخریب چهره های جبهه انقلاب همچون قالیباف و دکتر سعید محمد می کوشد بر اساس سناریویی طراحی شده دروغ هایی را منتشر سازد.

در ادامه تلاش های این کانال رادیکال، اخیرا مدعی شده است که «سعید محمد» گزارش مفصلی را علیه قالیباف در خصوص پرونده یاس، به شورای نگهبان ارسال کرده که موجبات ردصلاحیت رئیس مجلس شورای اسلامی را فراهم سازد×.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رابطه یک منبع آگاه ضمن تکذیب این خبر بر شکایت سعید محمد از این کانال و مشخص شدن ریشه دروغ پردازی های آن تاکید کرده و گفت، این قبیل خبرسازی های کذب، صرفا در راستای تخریب چهره های انقلابی بوده و ریشه آن را باید در تلاش برخی قدرت طلبان دانست که برای رسیدن به مقصود خود اخلاق را ذبح و به بی اعتبارسازی جبهه انقلاب می پردازند.

گفتنی است کانالهای زرد و خاکستری همزمان متن هایی جعلی صادر میکنند تا نشان دهند سعید محمد و قالیباف و رییسی و جلیلی باهم مشکل دارند یکی علیه دیگری یا بیانیه داده یا اسناد فساد رو کرده است!

اینها بخشی از نقشه های رسانه های نزدیک به حلقه های امنیتی نزدیک به اصلاحات برای بدبین کردن مردم به گزینه های جبهه انقلاب است.

منبع:  بیداری ملت

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: سعید محمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی فیلم «مصلحت» و نقد «حسینیه معلی» در شماره فروردین مجله خیمه


به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجله «خیمه» به مدیرمسئولی محمدرضا زائری در فروردین ۱۴۰۳ با هفت بخش ویژه تقدیم علاقه‌مندان شده است. با هم مروری داریم بر بخش‌های مختلف آن.

پرونده‌ای برای فیلم سینمایی «مصلحت»

پرونده اول روی جلد این مجله، به نقد و بررسی فیلم سینمایی مصلحت پرداخته است. موضوع این فیلم به کارگردانی حسین دارابی را به روایت مصطفی پورمحمدی، عباسعلی کدخدایی، سید حسین شهرستانی، زهرا راد، احمد اولیایی و محمدحسین معصومی می‌خوانید.

پرونده‌ای برای مستند آقارضی شیرازی

در پرونده دیگری، مستند زندگی آقا رضی شیرازی به کارگردانی سید طاهر سیاح، از نگاه جلال رفیع، رضا امیرخانی، حجت الله ایوبی، اکبر ایرانی، حسین شیرازی، منوچهر صدوقی سها و حوریه ملک زاده بررسی شده است.

پرونده‌ای برای نقد «حسینیه معلی»

پرونده ماه خیمه، موضوع برنامه تلویزیونی «معلی» را از نگاه شش گروه مرجع اجتماعی نقد و بررسی کرده است.

از نگاه سه کارشناس روحانی، از نگاه دو مداح، از نگاه دو استاد ارتباطات دانشگاه، از نگاه سه کارشناس تلویزیون، از نگاه دو مدیر رسانه و از نگاه دو مدیر فرهنگی.

گفتار‌ها و نوشتار‌های علی سرلک، محمود ریاضت، ابراهیم بهاری، محمد بازوبند، علی سادات رضوی، عبدالله گیویان، احمد میرعابدینی، محمدرضا شاه حسینی، جبار آذین، شهرام شکیبا، علی‌اکبر اشعری، محمد مهاجری، حسین فتحی و محمد حسین دهنادی را درباره «معلی» در این شماره می‌خوانید.

پرونده‌ای درباره آموزگاران مدارا

چهره ماه خیمه به بررسی سه شخصیت از روحانیت پرداخته که در اسفند ۱۴۰۲ درگذشتند: آیت الله امامی کاشانی، آیت الله موسوی بجنوردی و آیت الله عبدالقائم شوشتری.

این سه چهره از نگاه غلامحسین دینانی، مصطفی محقق داماد، محسن اسماعیلی، محمد اصغری، شهیندخت مولاوردی، عباسعلی روحانی، حبیب الله فرحزاد، حسین گنجی، عباس موسوی مطلق. روایت شده اند.

پرونده‌ای درباره تفسیر قران امام موسی صدر و بررسی کتاب المراجعات علامه شرف الدین

پرونده رمضانی خیمه به بررسی تفسیر قرآن امام موسی صدر پرداخته است.

گفتار‌ها و نوشتار‌های مجید معارف، صدیقه قاسمی، نسرین فقیه ملک مرزبان، فاطمه صدرعاملی، نجمه کیخا، فاطمه قبلان. محمدعلی مهدوی راد، سعید بهمنی، عبدالله نصری، مهدی مهریزی، رسول رسولی پور و... موضوع تفسیر امام صدر را تبیین کرده‌اند.

در قسمت دیگر پرونده رمضان، به بررسی کتاب المراجعات اثر علامه شرف الدین پرداخته شده است و گفتگو با سیدمحمدرضا شرف الدین را می‌خوانید.

پرونده‌ای برای درگذشتگان سال ۱۴۰۲ 

همچنین پرونده یادمان خیمه به معرفی ۶۴ روحانی، ۱۸ مداح و ۱۲ تن از همسران علما می‌پردازد که در سال ۱۴۰۲ درگذشته اند.

 با یادداشت‌های نوروزی چهره‌ها

در این شماره مجله، ۱۰ چهره در یادداشت‌هایی نوروزی برای خیمه ای‌ها کتاب معرفی کرده اند: اسماعیل آذر، افشین علاء، ابراهیم بهاری، مهدی فیروزان، حسن موسوی چلک، غلامرضا فدایی، سیدرضا اکرمی، محمدعلی رضایی، علی عسگری و هادی انصاری از جمله این چهره‌ها هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قالیباف: از جبهه مقاومت پشتیبانی می‌کنیم
  • قالیباف: مقاومت مردم غزه تکلیف ما را سنگین‌تر کرده است / هنیه: طوفان الاقصی آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود
  • رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس با قالیباف دیدار کرد
  • قالیباف از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها(ع) تقدیر کرد
  • بررسی فیلم «مصلحت» و نقد «حسینیه معلی» در شماره فروردین مجله خیمه
  • شعرخوانی طنزگونه سعید سلیمانپور در محضر رهبر انقلاب
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • نظرسنجی بهترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب در سال ۱۴۰۲
  • چالش‌های یک فیلم برای چهره‌پردازی عابدزاده و قایقران
  • فیلم/ شعرخوانی طنز سعید سلیمان‌پور در دیدار با رهبر انقلاب