Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده دموکرات آمریکایی از رئیس جمهور پیشین این کشور و وکیلش به‌دلیل حمله مرگبار طرفداران افراطی وی به ساختمان کنگره در روز ۶ ژانویه شکایت کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، اریک سوالول نماینده دموکرات از دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا، رودی جولیانی وکیلش و سایر افراد به خاطر حمله طرفداران افراطی اش به ساختمان کنگره که منجر به مرگ حداقل 5 نفر از جمله یک مامور پلیس شد، شکایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش شکایت مذکور در یک دادگاه فدرال در واشنگتن طرح شده است. این نماینده دموکرات در شکایت خود عنوان کرده است که حمله مرگبار به ساختمان کنگره، نتیجه مستقیم و قابل پیش بینی اقدامات ترامپ، جولیانی و ترامپ جی آر پسر بزرگتر ترامپ و برخی نمایندگان جمهوریخواه از جمله مو بروکس بوده است.

کاخ سفید: در خصوص سیاست‌های مهاجرتی از ترامپ مشورت نمی‌گیریمیکی از مقامات وزارت خارجه دولت ترامپ به مشارکت در حمله به کنگره متهم شد

 

سوالول یکی از مدیران پرونده استیضاح ترامپ بوده که ماه گذشته سعی کردند مجلس سنا را متقاعد کنند تا مانع از تلاش مجدد ترامپ برای احراز سمت ریاست جمهوری شود. به اعتقاد مدیران پرونده استیضاح، ترامپ عامل اصلی تحریک طرفداران افراطی اش برای حمله به کنگره بوده است.

با این حال، مجلس سنا ترامپ را از این اتهام تبرئه کرده است. سوالول دومین نماینده آمریکایی است که علیه ترامپ شکایت کرده است.

انتهای پیام /

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده دموکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تولد بازیگر شهید شیرودی در اکران مردمی و هدیه جالب طرفدارانش

تولد میلاد کی‌مرام، بازیگر نقش شهید شیرودی در اکران مردمی فیلم آسمان غرب برگزار شد . 

دیگر خبرها

  • شکایت حزب کنگره هند از مودی به دلیل اظهارات علیه مسلمانان
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  • عکس| تولد بازیگر شهید شیرودی در اکران مردمی و هدیه جالب طرفدارانش
  • نماینده کنگره آمریکا: نباید به اسرائیل برای کشتار بی‌گناهان کمک کنیم
  • نماینده کنگره آمریکا : نباید به اسرائیل برای کشتار بی‌گناهان کمک کنیم
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • نطق‌شنیدنی در مجلس‌ترکیه درباره حمله ایران به اسرائیل
  • نطق شنیدنی در مجلس ترکیه درباره حمله ایران به اسرائیل
  • وقتی طرفدارانش سهراب سپهری را نمی‌شناختند! + فیلم
  • عملیات ایران نبوغ‌آمیز بود/ ایران مانند شیر است و اسرائیل مثل یک «سگ چلاق» / نتانیاهو معادل هیتلر است/ آمریکا در آستانه جنگ داخلی قرار دارد