Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل بر حمایت از گردشگری پاک مبتنی بر تعالیم دینی، اخلاقی و اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل در سال جاری بر حمایت از گردشگری سالم تاکید کرد و گفت: انسان ذاتا دوست دار طبیعت است و گردشگری پاک و سالم مبتنی بر تعالیم دینی، اخلاقی و اسلامی در آموزه های دینی هم تاکید شده و باید ترویج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل بر فرهنگ سازی گردشگری فاخر تاکید کرد و گفت:  البته در جاهایی که خلاف مشهود است در برابر هنجارشکنی ها باید برخورد انتظامی هم صورت گیرد اما بسته شدن گردشگری به بهانه جلوگیری از هنجارشکنی ها صحیح نیست و باید در خصوص گردشگری فاخر و سالم  فرهنگ سازی صورت پذیرد.

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش بر جایگاه شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد و گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی به منزله قانون و لازم الاجرا است و  دستگاه های اجرایی باید نسبت به اجرای دقیق این مصوبات و پاسخگویی به خواسته های این شورا اهتمام ورزیده و نتایج را به دبیرخانه شورا ارائه دهند.

 

امام جمعه آران و بیدگل در ادامه از دستگاه های عضو خواست تمام مصوبات شورا در دهه ۹۰ را استخراج کنند و مصوباتی که تاکنون عملیاتی نشده برای بحث و بررسی در نخستین جلسه شورا در سال جدید به دبیرخانه شورا تحویل دهند./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل امام جمعه آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل اصفهان گردشگری شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرماندار آران و بیدگل گفت: تنها مدرسه منطقه یحیی آباد آران و بیدگل فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.


علی اکبر رضایی با بیان اینکه وقوع سیل به تعدادی از مناطق مسکونی در این منطقه آسیب زده افزود: علت تعطیلی این مدرسه اسکان اضطراری اهالی این منطقه عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند