Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نیستانی گفت: بیش از هزار و ۲۰۰ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، خیرین، شخصیت های برگزیده و نخبگان محلی در قالب طرح سه شنبه های تکریم در استان اصفهان اجرا شد.

حجت الاسلام «محمدرضا نیستانی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به طرح «سه شنبه های تکریم« کانون های فرهنگی و هنری مساجد اظهارداشت: این اقدام در قالب طرح ایران قوی امسال رقم خورد که دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، برگزیدگان و چهره های برتر رقابت های ملی و بین المللی، نخبگان و خیرین در قالب این برنامه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرستاد کانون های مساجد اصفهان افزود: این برنامه به صورت محلی، استانی و کشوری با حضور اعضای کانون های مساجد، ائمه جماعات، مسئولان و شخصیت های ملی روزهای سه شنبه هر هفته برگزار که بر اساس سلیقه کانون ها نوع اجرای آن متفاوت بود.

 

وی ادامه داد: برخی از کانون های فرهنگی و هنری مساجد با تهیه تندیس و طرح یکسان این اقدام را انجام دادند و گزارش آن را نیز در سامانه بچه های مسجد ثبت کردند و گزارش خبری آن نیز از رسانه ها پخش و فرهنگ سازی در این خصوص صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام نیستانی با بیان اینکه در گذشته نیز چنین اقدامی توسط کانون ها به صورت مجزا انجام می شد، تصریح کرد: سه شنبه های تکریم به این اقدام جزیره ای انسجام داد که امسال بیش از هزار و 200 دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، خیرین، شخصیت های برگزیده و نخبگان محلی در قالب طرح سه شنبه های تکریم در استان اصفهان اجرا شد.

 

وی یادآورشد: 349 کانون فرهنگی و هنری این استان، طرح سه شنبه های تکریم را اجرا کردند که برخی یک مرتبه و برخی نیز بیش از 6 بار این کار را انجام داده اند و همچنان نیز ادامه دارد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد اصفهان با اشاره به اینکه بنیاد شهید در این خصوص همکاری داشته است، خاطرنشان کرد: طرح سه شنبه های تکریم متناسب با رنگ بندی شهرها، رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و مجازی اجرا شد.

 

وی یادآورشد : این برنامه در بازدید از خانواد شهید حججی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان شهرستانی و ارتباط آنلاین نیز با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این برنامه رقم خورد.

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه های تکریم شهید حججی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان اصفهان طرح سه شنبه های تکریم قالب طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت