Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود حسنی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، عنوان کرد: از این میزان کمک پتروشیمی‌ها ۵۱ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات سرمایه‌ای پزشکی مبارزه با کرونا، ۱۸ میلیارد تومان برای ساخت و تکمیل پروژه‌های سرمایه‌ای و یک میلیارد تومان نیز برای هزینه‌های جاری بوده‌است.

وی افزود: این میزان کمک با هدف ایفای مسئولیت اجتماعی واحدهای تولیدی این منطقه در بوشهر بویژه در جنوب این استان و منطقه عسلویه هزینه شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس با بیان اینکه این خدمات در قبال مردم استان بوشهر بسیار اندک است، افزود: مدرسه ۱۲ کلاسه شهید علی صفری در بخش قلعه باغ شهر جم و مدرسه ۱۲ کلاسه شهید ابراهیم یگانه سیراف هر یک با زیربنای ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع و در مجموع ۱۴.۵ میلیارد تومان،  از مهمترین پروژه‌های عمرانی است که با حمایت کامل شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس به اجرا درآمده‌است.

وی افزود: همچنین این شورا با هدف همراهی با جامعه پیرامونی صنعت پتروشیمی منطقه ویژه پارس در مقابله با اپیدمی ویروس کرونا و  ارتقای سطح توانمندی مراکز درمانی استان بوشهر به خرید دستگاه تنفس مصنوعی، ونتیلاتور ثابت، تخت آی‌سی‌یو، دستگاه سونوگرافی، ویدئو لانگوسکوپ، انواع دستگاه اکسیژن ساز، نیولایزر، پالس اکسی‌متر، دستگاه اتوسکوپ و افتالموسکوپ‌، دی‌سی شوک، پمپ اینفوژن، انواع مانیتور علائم حیاتی، ویلچر، ساکشن دوشیشه، دستگاه دیالیز و تجهیز بیمارستان‌های عسلویه، جم، خورموج، کنگان، دشتستان و دیر اقدام کرده‌است.

حسنی اضافه کرد: علاوه بر این تفاهم‌نامه ساخت ۲۲۰ واحد مسکونی در چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر، امسال میان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر و شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس به امضا رسید که پتروشیمی‌های منطقه در اجرای این پروژه مشارکت ۵۰ درصدی دارند.

رئیس شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس اظهار کرد: این شرکت‌ها به منظور افزایش اثربخشی اقدامات، همه فعالیت‌های خود در این زمینه را به صورت منسجم و یکپارچه از مسیر این شورا انجام می‌دهند.

شورای راهبردی پتروشیمی‌های منطقه پارس از شرکت‌های تولیدی و پروژه‌ای پتروشیمی جم، پلیمر آریاساسول، مبین انرژی خلیج فـارس، پتروشـیمی‌های پـردیس، پارس، نوری، کاویان، زاگرس، مروارید، مهر، دماوند، مرجان، بوشهر، شرکت‌های پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی و فرساشیمی و پلی پروپیلن جم تشکیل شده‌است.

برچسب‌ها عسلویه بوشهر مسئولیت اجتماعی میدان گازی پارس جنوبی صنایع پتروشیمی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عسلویه بوشهر مسئولیت اجتماعی عسلویه بوشهر مسئولیت اجتماعی میدان گازی پارس جنوبی صنایع پتروشیمی اخبار کنکور شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس میلیارد تومان استان بوشهر پتروشیمی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم بهمنی عصر دوشنبه شب در نشست با رئیس کل دادگستری استان بوشهر و مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان، ضمن گلایه از صنایع مستقر در عسلویه و کنگان گفت: شهر شیرینو در قلب سازمان منطقه ویژه قرار گرفته است، جوانان بومی شیرینو در شرایطی با معضل بیکاری روبرو هستند که این شهر میزبان صنایع عظیم پارس جنوبی بوده و برای اهالی سراسر کشور اشتغال ایجاد کرده است.

رئیس شورای شهر شیرینو افزود: زیبنده این جوان‌های ما نیست در قطب اقتصادی کشور و پایتخت انرژی بی کار داشته باشیم.

وی گفت: صنعت، محیط زیست را آلوده کرده، آب و برق و… را مصرف می‌کند و همه جا را اشغال کرده است ولی مردم با مشکلات متعددی در زمینه‌های بهداشتی و سلامت، آب و برق، اشتغال و.... روبرو هستند.

وی ادامه داد: بارها از دستگاه‌های مختلف پیگیری اشتغال جوانان کرده‌ایم اما به نتیجه مطلوبی نرسیدیم.

بهمنی گفت: سندهای شهر شیرینو از سال ۹۵ مشکل صدور، تفکیک و نقل و انتقال دارد و مردم گلایه مند هستند، مردم متقاضی تشکیل کمیسیون رفع تداخل اراضی دارند.

بهمنی اضافه کرد: امنیت صنایع مدیون مردم بومی است، مردم سخاوتمندانه زمین و آب و خاک و هوا را در اختیار صنعت قرار داده‌اند و کمترین حق مردم حل مشکلات اشتغال و درمان است‌.

رئیس شورای شهر شیرینو گفت: در شهر شیرینو اسکان پرسنل زحمت کش پتروشیمی‌های هلدینگ خلیج فارس، پترو فرهنگ، باختر، پتروشیمی‌های بوشهر و … است و حداقل ترین امکانات مثل آب‌شرین‌کن، ماشین آلات شهرداری و خدمات شهری مطالبه به حق این شهر از صنعت است.

بهمنی ضمن انتقاد از نحوه تقسیم آب‌شیرین‌کن‌ها توسط صنایع در کل استان بوشهر گفت: مردم این شهر در اکثر مواقع مشکل آب شرب دارند سوال اینجاست چرا به کل استان آب شیرین کن توسط صنعت تأمین خواهد شد، اما هیچ دستگاه ای برای این شهر دیده نشده است؟

بهمنی ضمن نقد عملکرد برخی از مدیران عامل صنایع جهت عدم همراهی و همکاری با ستاد مناسبت‌ها در برگزاری مناسبت‌های ملی مذهبی گفت: بارها شاهد بی‌خیالی و بی توجهی مدیران پتروشیمی‌های مستقر در شیرینو در خصوص مناسبت‌های ملی مذهبی هستیم، پتروشیمی بوشهر با درآمد میلیاردی چرا باید همراهی یک مراسم چند میلیونی برایش سخت باشد؟

وی گفت: توقع ما از مدیرعامل این شرکت همکاری و کمک میلیاردی به زیرساخت‌های عمرانی و شهری است با توجه به آسیب‌های که این شهر از صنعت دیده، اما می‌بینیم در هزینه‌های مناسبت‌های کوچک هم مانده است.

کد خبر 6085906

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • تنوع سبد محصولات پتروشیمی با هدف تکمیل زنجیره ارزش
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • ایجاد منطقه مشترک اقتصادی مالزی و سنگاپور
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • چرا از هلدینگ خلیج فارس سهمی به بچه‌های خلیج فارس نرسد؟