Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی بارسلونا با اشاره به این که در حال حاضر به فکر دیدار مقابل پاری سن ژرمن نیست، گفت ترجیح می دهد رئال در شهرآورد مادرید پیروز شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، رونالدو کومان که این روزها به خاطر کامبک مقابل سویا بسیار خوشحال است، در کنفرانس خبری خود در مورد مسائلی نظیر انتخابات پیش روی بارسلونا، بازی پیش رو مقابل پاری سن ژرمن، اتفاقات بعد از برد مقابل سویا و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. صحبت کرد. نکته جالب در صحبت های مربی هلندی این بود که گفت دوست دارد رئال برنده شهرآورد مادرید شود. صحبت های این مربی را در ادامه می خوانید:

 در مورد دیدار این هفته بارسلونا مقابل اوساسونا

این بازی اهمیت زیادی دارد زیرا در همین هفته اتلتیکومادرید و رئال مادرید مقابل هم قرار می گیرند و یک یا هر دو تیم امتیاز از دست خواهند داد. امیدوارم اتلتیکو مادرید امتیاز از دست بدهد. مهمترین نکته این است که در دیدار خودمان و مقابل حریفی قدرتمند و در خانه آنها پیروز شویم. یک بار دیگر باید کاملا آماده باشیم. فصلی طولانی داشته ایم و بازیکنان انرژی زیادی را در مسابقات صرف کرده اند. با این وجود بازی پا به توپ ما بسیار خوب است.

در مورد ماندن در بارسلونا

نمی دانم به کارم ادامه خواهم داد یا نه. فقط می دانم یک سال دیگر قرارداد دارم. در دو یا سه روز آینده مدیرعاملی جدید به باشگاه خواهد آمد و سپس در این مورد حرف می زنیم. در حال حاضر تمرکز من روی بازی های پیش رو و پیروزی در آنهاست. سایر مسائل در حوزه اختیارات من نیست.

در مورد دیدار مقابل پاری سن ژرمن 

نتایج اخیرمان به خصوص کامبک مقابل سویا باعث شده اعتماد به نفس بازیکنان به شدت بالا برود. دیدارمان در لیگ قهرمانان در روز چهارشنبه برگزار می شود. در حال حاضر باید تمرکزمان را روی بازی مقابل اوساسونا بگذارید.

در مورد تنش های بعد از بازی مقابل سویا 

این اتفاقات همیشه می افتد. خود من بعد از شکست در دیدار دور رفت معتقد بودم که روی آلبا پنالتی شده و داور نگرفته. گاهی اوقات مسائل به ضرر شما پیش می رود و گاهی به سودتان.  دو مسابقه مهم پشت سر گذاشتیم و شایستگی حضور در فینال را داشتیم. برخی مسائل حاشیه ای هم پیش آمد. اگر بازی بدون هیچ هیجان و احساساتی دنبال شود هم خوب نیست. در حال حاضر هر دو تیم به محل تمرین خود بازگشته اند، نتیجه را قبول کرده اند و بعد از تحلیل اتفاقات مسابقه به روند همیشگی خود برمی گردند.

 

اخبار داغ 

هدیه نیم میلیون یورویی در حساب فدراسیون فوتبال ایران/ برایتون پول انتقال جهانبخش را پرداخت کرد علی کریمی روز درختکاری را با کنایه به قرارداد ویلموتس تبریک گفت دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت موتور سواری زلاتان در ایتالیا | هوادار میلان با موتور زلاتان را به جشنواره موسیقی رساند ادن هازارد در حال ریکاوری از مصدومیت دوباره مصدوم شد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل پاری سن ژرمن حال حاضر مقابل سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال نگران بازی رفت مقابل بایرن: کمک‌مان کنید!‏

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید که دیشب با پیروزی ‏مقابل منچسترسیتی به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صعود کرد نگران ‏دیدار رفت این مرحله است که باید مقابل بایرن مونیخ به میدان ‏برود. ‏

رئال مادرید امروز با ارسال درخواستی به لالیگا خواهان تغییر تاریخ ‏دیدارش با سوسیداد شد که طبق برنامه قرار است روز 27 آوریل (8 ‏اردیبهشت برگزار شود). رئال خواهان این است که این بازی زودتر ‏برگزار شود. ‏

اما علت این درخواست رئال مادرید چیست؟ دیشب علاوه بر رئال، ‏بایرن مونیخ هم با پیروزی مقابل آرسنال به نیمه‌نهایی صعود کرد. ‏بایرن و رئال در این مرحله به مصاف هم می‌روند و اولین بازی آنها در ‏دور رفت روز 30 آوریل (11 اردیبهشت) به میزبانی بایرن در آلیانز آره‌نا ‏برگزار خواهد شد. ‏

به این ترتیب رئال بعد از بازی خارج از خانه مقابل سوسیداد در روز 8 ‏اردیبهشت تا بازی خارج از خانه مقابل بایرن مونیخ تنها 72 ساعت ‏زمان دارد و رئالی‌ها معتقدند این زمان برای بازی در یک دیدار بزرگ ‏مثل نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ به هیچ وجه کافی نیست. ‏

جالب اینجا است که حتی در صورت جلوتر کشیده شدن دیدار رئال با ‏سوسیداد، رئالی‌ها از طرف دیگری با مشکل مواجه خواهند شد. آنها ‏روز 21 آوریل (2 اردیبهشت) در خانه‌شان در ال‌کلاسیکو به مصاف ‏بارسا می‌روند. در حال حاضر رئال پیش از دیدار بعدی با سوسیداد 6 ‏روز فرصت دارد اما اگر درخواست رئالی‌ها با موافقت همراه شود باید ‏زودتر در این دیدار به میدان بروند. ‏

با اینحال مشخص است که رئال مادرید، کاملا آماده به مصاف بایرن ‏رفتن در لیگ قهرمانان را بسیار مهم‌تر می‌داند. ‏

دیگر خبرها

  • رئال نگران بازی رفت مقابل بایرن: کمک‌مان کنید!‏
  • گواردیولا: در ورزشی غیر از فوتبال ما برنده دیدار با رئال بودیم
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • عملکرد ضعیف رونالد آرائوخو مقابل پاری سن ژرمن / فیلم
  • معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟
  • طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس
  • انریکه: با حضور آرائوخو هم می‌توانستیم بارسلونا را ببریم؛ کارت قرمز عادلانه بود؟ ندیدم!
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال