Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@15:18:34 GMT

بي بي سي: پاپ پروتکل هاي بهداشتي را رعايت نکرد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۴۱۵۷

بي بي سي: پاپ پروتکل هاي بهداشتي را رعايت نکرد

خبرگزاری آریا- در سفر پاپ به عراق کم‌تر شاهد رعایت فاصله گذاری اجتماعی بودیم و کمتر مقامی حتی خود پاپ با ماسک به صورت دیده شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، شبکه بی بی سی گزارش داد: پاپ فرانسیس در سفر به عراق، از جریان های مختلف دینی خواست برای دستیابی به صلح با یکدیگر همکاری کنند.
مارک لووین خبرنگار شبکه بی بی سی در رم- که در سفر پاپ به عراق با وی همراه شده است- گزارش داد: در جریان سفر پاپ به کشور جنگ زده عراق، خبری از خودروی روباز نیست و تنها چیزی که از پاپ دیده شد کاروان خودروهای مسلحی بود که خودروی حامل پاپ را محافظت می کردند و پاپ هم تنها توانسته بود که دستش را از شیشه اتومبیل به بیرون دراز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در این سفر حفاظت از پاپ در برابر خطر جدی تر دیگر یعنی خطر کرونا بسیار کم رنگ بود.
در این سفر کم تر شاهد رعایت فاصله گذاری اجتماعی بودیم و کم تر کسی در این سفر در میان مسئولان و استقبال کنندگان از پاپ، ماسک به صورت داشت، که مایه نگرانی بسیاری از کارشناسان است. پاپ بعد از دیدار با برهم صالح رئیس جمهور عراق، پاپ خواستار پایان افراط گرایی شد.
پاپ در کنفرانس خبری خود در بغداد گفت: تنها زمانی که بیاموزیم به فراتر از اختلافات بنگریم و یکدیگر را اعضای جامعه انسانی بدانیم، قادر خواهیم بود روند کارآمدی را برای بازسازی آغاز کنیم.
خبرنگار بی بی سی افزود : خطر این است که اهمیت نمادین سفر پاپ به عراق تحت الشعاع نگرانی های ناشی از کرونا قرار گیرد و این سفر باعث شود که موج جدیدی از کرونا در عراق راه بیافتد، اما پاپ فرانسیسِ سرسخت، معتقد است که مردم عراق به اندازه کافی منتظر سفر پاپ بوده اند و نباید زمان را برای به ارمغان آوردن پیام صلح و امید به عراق از دست داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پروتکل بهداشتی سفر پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و قاسم الاعرجی همتای عراقی وی در دیدار با یکدیگر ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، بر تشکیل هر چه سریعتر کمیته‌های فرعی و عالی به منظور پیشبرد توافقنامه امنیتی دوجانبه تاکید کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از مسکو، قاسم الاعرجی با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ی پارلمان عراق در اخراج نیرو‌های نظامی ائتلاف تأکید کرد.
مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

دیگر خبرها

  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • تهدید زوال باغ ملی گیاه‌شناسی بر اثر توسعه شهری نامتوازن
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • ازسرگیری صادرات نفت کردستان
  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه