Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: تیم پاراتیراندازی جوانان خراسان رضوی با کسب سه مدال در مسابقات قهرمانی کشور عنوان سوم تیمی را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، وحید نیک‌فرجام اظهار کرد: تیم پاراتیراندازی جوانان خراسان رضوی با کسب سه مدال در مسابقات قهرمانی کشور عنوان سوم تیمی را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی تصریح کرد: رقابت‌های قهرمانی تیراندازی جوانان جانباز و معلول کشور، گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در هفت ماده و ۲ گروه مردان و بانوان با هدف استعدادیابی در ورزشکاران زیر ۲۵ سال، ۱۴ اسفند ماه برگزار شد.

وی ادامه داد: در بخش تفنگ بادی ایستاده بانوان، فاطمه محترم فریمانی گردن آویز طلا و در بخش تفنگ بادی درازکش مدال نقره را کسب کرد و مهدی حیرانی  نیز در بخش تپانچه مردان در کلاس P۱ مدال نقره را به دست آورد.

سرپرست هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: در این مسابقات، تیراندازان جوان از هفت استان با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت، تیمهای استانهای تهران و فارس به ترتیب به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند.

نیک‌فرجام افزود: تیم ۲ نفره خراسان رضوی با مربیگری مصطفی خادم در این مسابقات حضور یافت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسابقات تیر اندازی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، کاراته‌کا‌های کرمانی در بخش کاتای مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) به دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز دست یافتند.

این مسابقات با حضور ورزشکاران در بخش کاتا در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و  تیم استان کرمان در بخش کاتای تیمی بزرگسالان متشکل از مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پوردهقان و به مربیگری مسعود دانشور به مقام سوم دست یافت.

دیگر تیم استان کرمان با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی‌فر، بهروز حسینی‌نسب به مربیگری مصطفی پور جلالی به‌صورت مشترک سوم شد.

در بخش جوانان نیز تیم استان کرمان به مربیگری عابد علمدار با حضور سبحان عوض ‌پور، محمدعلی مسلمی، امیرحسین عربی بر سکوی نخست ایستاد.

در بخش کاتای انفرادی و در رده زیر ۲۱ سال پسران، امیرحسن معین‌الدینی به مربیگری عابد علمدارزاده عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نوجوانان نیز یزدان قوام به مربیگری حمیدرضا طالبی‌زاده به مقام دوم دست یافت.

دیگر خبرها

  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است