Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، به همت مسئولان آموزش و پرورش و شبکه چهار، تدریس مجازی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، آغاز شد.

این کار با هدف جبران آسیب وارد شده به وضعیت تحصیلی و یادگیری دانش آموزان انجام می‌شود.

فیلم آموزش دروس مختلف، هر روز در قسمت «پیشخوان» گروه فیلم و صوت منتشر می‌شود و شما می‌توانید در تمام روزهای هفته با مراجعه به این بخش، از فیلم‌های مدرسه تلویزیونی بهره ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، فیلم آموزش کلاس ریاضی و آمار ۱ پایه دهم رشته ادبیات و علوم انسانی را که در تاریخ ۱۶ اسفند از شبکه چهار پخش شده است.

 

بیشتر بخوانید

دانلود فیلم کلاس دین و زندگی ۲ پایه یازدهم رشته ادبیات و علوم انسانی مورخ ۱۶ اسفند

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدرسه تلویزیونی دروس پایه متوسطه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۱ هزار مصدوم و مجروح در حوادث جاده‌ای امسال

مدیرعامل جمعیت ایمنی راه‌ها گفت: طبق آمار‌ها سهم خطای انسانی در بروز تصادفات جاده‌ای در مقایسه با سایر بخش‌ها بیشتر بوده و ۲۱ هزار مصدوم و مجروح در نوروز امسال ثبت شده است.

ناصر رزاق‌منش مدیرعامل جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها با بیان اینکه  رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان در سفرها و آمد و شدها  یک اصل بدیهی  است گفت:  با توجه به مسئولیت اجتماعی‌، گسترش و توسعه فرهنگ صحیح ترافیک در جامعه رسالت و ماموریتی مهم و کلیدی بر عهده دست‌اندرکاران فرهنگی‌، نهادهای ایمنی و حمل و نقل است.

وی با بیان اینکه  ثبت آمار صعودی در سوانح ترافیکی جان باختگان‌، مصدومان و معلولان در طی دو سال گذشته و تعداد سوانح رانندگی در نوروز امسال افزایشی بوده است گفت: همچنین گزارش‌های روند افزایشی پرداخت خسارت‌های ناشی از حوادث رانندگی در سال  ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، نرخ رو به رشد صدور برگ جرایم تخلفات رانندگی و غیره بیانگر خطر و تهدیدی برای سلامت جامعه و شهروندان است.

وی با بیان اینکه  کاهش آمار‌ حوادث ترافیکی نیاز به یک اقدام اساسی و جدی ‌ از سوی شورای عالی حمل و نقل و ایمنی کشور‌ به ریاست رئیس قوه مجریه به طور مستمر و منظم با حضور مسئولان ارشد دستگاه‌های مرتبط تشکیل و تصمیمات کاربردی دارد گفت:  برگزاری  این شورای عالی حمل و نقل  ایمنی  می‌تواند در دست‌یابی به اهداف کاهش آسیب‌های انسانی – اجتماعی و اقتصادی نقش آفرین باشد.

وی افزود: در نوروز  امسال  همچون سال‌های گذشته بیشترین سهم وقوع بروز حوادث رانندگی جاده‌ای بر عهده عامل انسانی قرار گرفت‌، بالغ بر ۸۱۳ نفر جان باخته تنها در دوره کوتاه سفرهای نوروزی که قطعاً با توجه به شرایط حاکم از میان بیش از ۲۱ هزار نفر مصدوم و مجروح به این تعداد کشته شده، افزوده خواهد شد‌، جای‌ نگرانی شدید دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • جای خالی مرجعیت مهارتی در سیاستگذاری‌ها/ رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای درنقشه جامع علمی کشور دیده نشده‌اند
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • صعود تورم کالا به سطوح بالا؛ خدمات عقب کشید
  • فخاس اسفند خوبی را پشت سر گذاشت
  • وقتی بازی و خلاقیت، چاشنی آموزش می‌شود
  • خرداد، اصفهان میزبان المپیاد جهانی فیزیک
  • موافقت با تاسیس دو رشتۀ تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • ۲۱ هزار مصدوم در حوادث جاده‌ای امسال
  • ثبت ۲۱ هزار مصدوم و مجروح در حوادث جاده‌ای امسال
  • لزوم توجه به ارتقای کیفیت آموزشی در رشته‌های علوم انسانی