Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: در راستای توسعه گردشگری سالم، اتاق فکر و هیئت های اندیشه ورز گردشگری اخلاق محور در این شهرستان راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر اسماعیل بایبوردی در آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل در سال جاری گفت: گردشگری به عنوان بزرگترین صنعت سودآور پس از نفت و خودروسازی در دنیاست و شاخص ‌ترین و پاک ‌ترین صنعتی است که می‌تواند به اشتغال و توسعه پایدار در شهرستان آران و بیدگل کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: گردشگری سالم در اقتصاد و تحرک اجتماعی و اقتصادی نقش بسزایی دارد لذا حمایت از گردشگری سالم مبتنی بر تعالیم دینی، اخلاقی و اسلامی می تواند به توسعه همه حانبه شهرستان کمک کند.

 

بایبوردی بر تقویت زیرساخت ها و فرهنگ سازی گردشگری سالم در شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد و گفت: در راستای توسعه گردشگری سالم، اتاق فکر و هیئت های اندیشه ورز گردشگری اخلاق محور در این شهرستان راه اندازی شده است که نمایندگانی از ائمه جماعات، ایثارگران، رؤسای ادارات و تشکل های مردم نهاد عضو این کارگروه هستند و فعالیت های حوزه گردشگری را برنامه ریزی، رصد و مدیریت می کنند.

 

وی خانواده، مدرسه ، دانشگاه و روحانیت را چهار رکن در تربیت نسل پاک دانست و افزود: خانواده اصلی ترین رکن تربیت فرزند است و سایر ارکان هم در کنار خانواده در تربیت نسل ها نقش دارند.

 

در پایان این نشست از فرماندار شهرستان آران و بیدگل و شهردار این شهر با اهدا لوح سپاس مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان اصفهان بخاطر تلاش در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نصب المان های شهدا تقدیر شد.

 

آخرین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل در سال جاری با حضور امام جمعه، فرماندار، رؤسای ادارات و اعضای شورا در سالن اجتماعات الزهرا(س) ستاد نماز جمعه آران و بیدگل برگزار شد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل توسعه گردشگری اصفهان گردشگری شهرستان آران و بیدگل گردشگری سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم

شهرستان آران و بیدگل از بارش های اخیر بی نصیب نماند و میزبان رحمت الهی شد به طوری که حجم زیادی از آب در سیل بندها جمع شد.

فیلم ارسالی را به تماشا بنشینید. 

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام و وقت بخیر حجم زیاد آب در سیل بند ورودی شهر آران و بیدگل استان اصفهان وجود دارد.‌ای کاش این همه آب مدیریت می‌شد تا در فصل گرما به نوعی در سیستم کشاورزی منطقه استفاده شود تا به طور قطع در تابستان به مشکل برخورد نکنیم.

منبع: سید شهاب مرتضوی - اصفهان

بیشتر بخوانید:

رنجش کشاورزان آملی از پرداخت آب بها بعد از گذشت ۱۸ سال

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد