Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس گفت: تاکنون ۲۲ هزار و ۵۴۴ متقاضی برای مسکن اقدام ملی در این استان نام نویسی کرده‌اند.

محمدرسول پروری شنبه ۱۶ اسفند در نشست معاونان بنیاد مسکن استان فارس گفت: ۵ هزار و ۱۵۹ نفر از این افراد در شهرستان لارستان و سایر شهرستان‌های جنوبی و ۱۷ هزار و ۳۸۵ نفر در سایر شهرستان‌ها نام نویسی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس، متقاضیان ساخت مسکن اقدام ملی در استان تاکنون ۱۴۵۰ میلیارد ریال آورده داشته‌اند که از این مقدار  ۹۴۹ میلیارد ریال آورده متقاضیان جنوب فارس و ۵۰۱ میلیارد ریال آورده متقاضیان سایر شهرستان‌های فارس است.

او با اشاره به حمایت‌های دولت از این طرح گفت: حذف قیمت زمین در تولید مسکن کمک شایانی به این طرح کرده است؛ ‌حذف واسطه‌های مصالح ساختمانی و خرید مستقیم از تولیدکننده به انبوه‌ساز از اقدامات مطلوب دولت در طرح اقدام ملی مسکن است.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس همچنین با بیان اینکه امکان اجرای این طرح در کل شهرهای استان وجود دارد، گفت: در حال حاضر این طرح بر اساس برنامه وزارت راه و شهرسازی در شهرهایی انجام می‌شود که در آن‌ها زمین تامین شده باشد.

پروری با بیان اینکه در حال حاضر ساخت پروژه‌های ملی مسکن با سرعت پیش می‌رود، اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح ملی مسکن جا افتاده است بنابراین متقاضیان واجد شرایط از آن استقبال کرده و نسبت به واریز وجوه در نظر گرفته شده (آورده متقاضیان) اقدام کرده و می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی طرح ملی مسکن بنیاد مسکن فارس شهرستان لارستان وزارت راه و شهرسازی بنیاد مسکن اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حسین زنجیرانی فراهانی، مدیر کل راه و شهرسازی قم در پنجمین جلسه شورای مسکن استان، گفت: طرح جامع شهرک سوم پرنیان از سوی کمیته فنی شورای عالی شهرسازی ابلاغ و پیش پروانه این شهرک توسط ستاد شهرک سازی اخذ شد.

وی افزود: با اخذ اسناد تفکیکی این شهرک، پیش بینی می‌شود واگذاری زمین‌های پرنیان ۳ ظرف ۵ ماه آینده به متقاضیان طرح جوانی جمعیت و متقاضیان عادی انجام شود.

در چارچوب واگذاری زمین به متقاضیان عادی ۳۰۰ متر و به متقاضیان واجد شرایط طرح جوانی ۲۰۰ متر زمین اعطا می‌شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد تامین برق کارگاهی برای بخش اول شرکت‌های سایت پرنیان به سرعت انجام شود.

سیدمحمد آقامیری، استاندار قم هم در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش مسئولان استان در جهت پیشرفت مطلوب ساخت مسکن در قم گفت: پیشرفت مطلوب در این حوزه را مرهون تلاش شبانه روزی و مستمر دستگاه‌هایی هستیم که در راه خدمت به مردم، اقدام جهادی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

وی افزود: در حوزه ساخت مسکن، مکلف به ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی بودیم، اما با تلاش‌های صورت گرفته این رقم را تا ۷۱ هزار واحد تا دو سال آینده رسانده ایم.

استاندار همچنین با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی بانک‌ها در ارائه تسهیلات به پیمانکاران، بر لزوم همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر بانک‌ها در جهت شتاب دادن به طرح نهضت ملی مسکن در قم تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • اخذ پیش پروانه شهرک پرنیان ۳ قم
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟
  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت