Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@15:57:59 GMT

صدرنشینی اپل واچ در فروش ساعت‌های هوشمند جهان

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۴۳۸۴

صدرنشینی اپل واچ در فروش ساعت‌های هوشمند جهان

طبق آخرین گزارش Counterpoint Research در مورد حمل جهان ساعت‌های هوشمند در دوره اکتبر - دسامبر سال ۲۰۲۰ (سه ماهه‌ی پایانی سال گذشته میلادی)، اپل همچنان رهبر بی، چون و چرای این بخش است.

این بازار در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۱۹ با ۱.۵ ٪ افزایش در کل محموله‌ها روبرو بوده است که تنها ۴۰ ٪ از کل سهم نیز متعلق به  اپل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامسونگ با ۱۰ درصد سهم بازار در جایگاه دوم قرار گرفت و پس از آن هواوی با ۸ درصد در جایگاه دوم قرار گرفت. Fitbit (۷ ٪) و گروه BBK (۶ ٪) پنج مارک برتر ساعت‌های هوشمند را تشکیل می‌دهند.

در  گزارش جدید مشخص شده است که اپل واچ سری شش  و Watch SE به طور مشترک ۱۲.۹ میلیون فروش در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ داشته اند. سامسونگ عملکرد خوبی از Galaxy Watch۳ خود ثبت کرده، در حالی که هواوی و آنر زیرمجموعه هواوی نیز   بیشترین رشد سالانه را نسبت به سایر برند‌ها داشته است..

ماه گذشته، اپل از مرز ۱۰۰ میلیون  اپل عبور کرد. براساس گزارش Counterpoint، بازار جهانی ساعت‌های هوشمند شاهد افزایش متوسط ​​قیمت فروش (ASP) از مارک‌هایی مانند اپل، سامسونگ و هواوی است. پیش بینی می‌شود این روند در سال ۲۰۲۱ ادامه یابد./انتخاب

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ساعت های هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت هوشمند Boat Storm Call 3 چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Boat Storm Call 3 با نمایشگر 1.83 اینچی در هند عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ساعت هوشمند Boat Storm Call 3 که به تازگی عرضه شده است، دارای نمایشگر ۱.۸۳ اینچی HD است و به حسگرهایی برای اندازه‌گیری ضربان قلب و میزان اکسیژن خون مجهز شده است؛ این محصول گواهی IP67 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند Boat Storm Call 3 با استفاده از یک باتی ۲۳۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که با یک بار شارژ تا هفت روز دوام می‌آورد؛ یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه گجت پوشیدنی یادشده سیستم ناوبری پیشرفته آن است که به راحتی بدون استفاده از گوشی هوشمند مسیر دقیق را به آسانی ارائه می‌کند.

علاوه بر این، ساعت هوشمند Boat Storm Call 3 دارای ویژگی QR Tray برای ذخیره اطلاعات ضروری در قالب کدهای QR است که مستقیماً در ساعت قابل دسترسی است، بنابراین ساعت یادشده می‌تواند بلیط‌های سفر و سینما، کارت‌های شناسایی و موارد دیگر را ذخیره کند؛ محصول یادشده در رنگ‌های مشکی، سبز و نقره‌ای با قیمت ۱۳.۱۸ دلار عرضه می‌شود.

کد خبر 746485

دیگر خبرها

  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • تولید برق از عرق بدن در حین ورزش!
  • با ارزش ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد
  • رونالد آرائوخو در لیست فروش بارسلونا قرار گرفت
  • لیست محصولاتی که سامسونگ در سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد کرد
  • ساعت هوشمند Boat Storm Call 3 چه مشخصاتی دارد؟
  • باارزش‌ترین خودروساز جهان بازار را غافلگیر کرد
  • خرید و فروش دلار متوقف شد؛ قیمت دلار تا چه کانالی تغییر می‌کند؟
  • تصاویر لورفته اپل‌واچ X را ببینید