Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد توجه به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی سال‌هاست که مورد تأکید قرار دارد و در این میان بسیجیان در خط مقدم تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا هستند.

بسیجیان در این چند سال تلاش‌های فراوانی در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته‌اند که از جمله آن، برپایی بازارچه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرها و روستاها با استفاده از تولیدات خانگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه‌های عفاف و حُسنی حوزه بسیج خواهران حوزه صدیقه کبری (س) شاهرود در آستانه سال نو، اقدام به برپایی بازارچه‌های اقتصاد مقاومتی با ارائه صنایع‌دستی، محصولات خانگی،‌گل و گیاه و ... کرده‌اند که با استقبال خوب مردم نیز روبه‌رو شده است.

در این بازارچه‌ها هنر دست بانوان شاهرودی عرضه شده تا در کنار ارائه تلاش‌های بسیجیان در راستای خدمت به مردم، کمک به معیشت خانواده‌ها نیز صورت گیرد که نوعی اشتغال‌زایی محسوب می‌شود و باید موردتوجه قرار گیرد.

در همین راستا مسؤولان نیز باید حمایت کنند تا این بازارچه‌های صنایع‌دستی و محصولات خانگی دائمی شود و اشتغال‌زایی پایدار صورت گیرد و به تحقق فرامین رهبری در مقاوم‌سازی درونی اقتصاد و حمایت از اقتصاد و اشتغال خانگی منجر شده و به معیشت خانواده‌ها نیز کمک شود.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: شاهرود بازارچه اقتصاد مقاومتی بسیجیان اشتغال زایی محصولات خانگی اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات الکترونیک است / شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران حجاب و عفاف را از ارزش‌های اسلامی، دینی وملی یاد کرد و گفت: ایرانیان در طول زمان به رعایت عفاف و حجاب مشهور و معروف بوده‌اند.

وی با عنوان اینکه اجرای عفاف و حجاب یک دستور قانونی است و اکثر بانوان آن را اجرا می‌کنند، گفت: اندکی از بانوان ممکن است در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند و با تذکر باید به این ارزش ملی و قانونی و اسلامی احترام گذارند.

وزیر کشور با اظهار اینکه نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است، گفت: قالب بانوان به این تذکر توجه دارند و اگر موارد معدودی توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود.

وحیدی از نیروی فراجا که با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است، تقدیر کرد و حمایت مردم از طرح فراجا را قابل تقدیر دانست.

وزیر کشور همچنین با اظهار اینکه برای دور دوم انتخابات نیز تمهیدات لازم اتخاذ شده است، گفت: در این دوره تمامی فرایندها به صورت الکترونیک صورت می‌گیرد و زیرساخت‌های لازم فراهم شده است.

وی همچنین با اشاره به تغییر استانداران لرستان و مازندران گفت: برنامه‌ای برای تغییر استانداران نداریم و با قوت به کار خود ادامه می‌دهند.

وحیدی با اشاره به اجرای طرح آزادسازی ساحل در استان‌های شمالی نظیر مازندران گفت: بهسازی نوار ساحلی آزادشده از سوی شهرداری‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 6086624

دیگر خبرها

  • انتخابات الکترونیک است / شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب
  • دولت همسو با افزایش تولید و اشتغال از بازارهای داخلی و خارجی بهره‌ می‌گیرد
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • برپایی بازارچه در موزه صنایع دستی گلستان
  • برپایی بازارچه هفتگی صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی گلستان
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر
  • توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است
  • صنعتگران مهم‌ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند