Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مراسم گرامیداشت هفته منابع طبیعی و درختکاری با حضور احمد مسجد جامعی، مجید فراهانی، شهربانو امانی و الهام فخاری از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه 19، مدیران شهرداری و شورایاران منطقه در بوستان بزرگ ولایت برگزار شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این مراسم مجید فراهانی عضو و رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه مسئله درختکاری، گسترش فضای سبز و حفظ باغات از موارد مورد توجه در شورای پنجم بوده است، گفت: با لغو مصوبه برج باغ ها که عملاً بیش از 2 هزار باغ در کمتر از 15 سال در شهر تهران از بین رفته بود، جلوی تخریب باغات باقیمانده شهر تهران گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ضمن اینکه با اختصاص بودجه مستقیم، باغات شهر تهران تملک و حفظ شد و امروز نیز شاهد آن هستیم که در سال 99 نزدیک به 30 پارک به فضای شهر تهران اضافه شده است.
فراهانی بیان کرد: در طول مدیریت شهری جدید این منطقه هر روز شاهد اجرای پروژه های مختلف و اتفاقات چشمگیری در توسعه و آبادانی آن بوده ایم.
او ادامه داد: به همت اعضای شورای اسلامی شهر تهران در برنامه و بودجه و برنامه سوم توسعه مصوب شد که سالانه 10 درصد از بودجه مناطق کم برخوردار به سمت متوسط بودجه اضافه و 10 درصد بودجه مناطق برخوردار کاهش و به سمت متوسط بودجه آورده شود.
برهمین اساس نیز خوشبختانه بودجه منطقه 19 به نسبت جمعیت به متوسط بودجه رسیده و نسبت به سالهای گذشته 476 درصد افزایش داشته است.
فراهانی ابراز امیدواری کرد: فاصله منطقه 19 با دیگر مناطق به حداقل کاهش یافته و شهر تهران در یک فضای آرام به رشد و توسعه متوازن دست یابد.
در این مراسم علی توکلی شهردار منطقه نیز با اشاره به افزایش آلایندگی شهر تهران و در نتیجه بروز بیماری و مرگ و میر بر تعمیق و توسعه فرهنگ درختکاری به عنوان یک وظیفه همگانی تأکید کرد و این موضوع را از نان شب نیز واجب تر دانست.
او با اشاره به ضرب المثل اینکه دیگران کاشتند و ما بهره بردیم گفت: وظیفه ما نهادینه سازی و ترویج این فرهنگ در میان عموم مردم و حتی فرزندانمان است.
در این مراسم از چند تن از خانواده شهدا و جانبازان تقدیر شد و در ادامه نیز اعضای شورای شهر، شهردار، مدیران شهرداری و شورایاران منطقه به همراه جمعی از رکاب زنان تیم دوچرخه سواری دامون به غرس نهال در فضای بوستان پرداختند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر تهران منطقه 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان شامگاه دوشنبه در نشست شوراهای شهرستان بیجار به عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه شاهد بودیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به رژیم صهیونیستی داد و موجب شکست این رژیم اشغالگر شد و به طور یقین هرگونه شیطنتی از سوی دشمن سیلی محکم‌تری را به دنبال خواهد.

وی ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی نقشه زیادی بالاخص در سال ۱۴۰۱ برای ایران اسلامی کشیده بودند اما در سال گذشته تمام نیرنگ دشمنان به خودشان بازگشت و شکست خوردند.

فرماندار بیجار بر لزوم رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: برای حل شدن مشکل معیشت مردم لازم است تلاش کنیم و امیدواریم در سال جاری با برنامه‌ریزی اقدامات بهتری را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت‌های ما در سال جدید شهرداری‌ها هستند و قصد داریم شهرداری‌ها فعال‌تر و پویا تر شوند.

محبیان بر لزوم توسعه فضای شهری بیجار تاکید کرد و ابراز داشت: تمامی شهرداری‌ها و بالاخص شهرداری بیجار باید پویا تر شود تا شاهد توسعه بیشتر شهرستان باشیم.

وی گفت: در راستای برنامه‌های پیش رو و بالاخص روز کارگر باید برنامه‌ریزی لازم صورت بگیرد و برنامه‌ها محتوای با نشاطی داشته باشد.

کد خبر 6079368

دیگر خبرها

  • برگزاری لیگ شطرنج بانوان با حضور ۸ تیم
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در اهواز
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • برگزاری جشنواره فرهنگی رود و ریل در استان لرستان
  • لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه
  • برگزاری اجلاسیه نماز شهرستان بردسکن با حضور فعالان نماز