Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@18:41:10 GMT

جشنواره 66 زمزم تمدید شد!

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۴۵۵۰

جشنواره 66 زمزم تمدید شد!

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات زمزم، جشنواره ۶۶ سالگی شرکت زمزم ایران روز ۳۰ آذر ماه هم زمان با شصت و ششمین سالگرد تاسیس این شرکت آغاز شد و بنا بود که قرعه کشی جوایز پس از ۶۶ روز در تاریخ ۶ اسفند ماه برگزار شود که با توجه به استقبال مردم عزیز، این جشنواره به مدت ۶ ماه تمدید شد. 

جوایز این جشنواره پس از تمدید عبارتند از: 

۶ جایزه ۳۰ میلیونی
۶۶ سکه تمام بهار آزادی 
۲۰۰ جایزه ۱ میلیونی 
۶۶ جایزه ویژه خانواده: استفاده از بسته محصولات زمزم به مدت سه ماه 

برای شرکت در این قرعه کشی کافیست کد مندرج روی محصولات را به شماره 50004505 ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره خانواده روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرتضی موسی‌خانی، رئیس کمیته بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران در اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران که عصر امروز (جمعه، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: نفس جایزه بسیار ارزشمند است و از سال بعد قرار است یک جایزه به مسابقات ربوکاپ برای سه نفر که رتبه کسب می‌کنند، اضافه شود.

وی با بیان اینکه جایزه دکتر موسی‌خانی به بورسیه تحصیلی اطلاق می‌شود، ادامه داد: بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حوزه کامپیوتر اهدا به سه نفر اهدا می‌شود.

رئیس کمیته بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران اظهار کرد: دانشجویان پرافتخار، کمیته‌های فنی پژوهشگزان جوان و دانشجویان این دانشگاه و دیگر افراد شرکت‌کننده در این مسابقه زحمت بسیار زیادی کشیدند.

موسی‌خانی ابراز کرد: وقتی شما جوانان و نوجوانان را با اندیشه‌های بزرگ، ایده‌های کارآفرینانه و نوآورانه می‌بینم، احساس کوچکی و از حضور شما احساس بزرگی می‌کنم. شما بزرگان که ایران آباد را رقم می‌زنید.

وی افزود: هر کسی که در این مسابقه شرکت کرده، برنده است و با توجه به اینکه در  حوزه هوش مصنوعی که ترند جهان است، شرکت‌کردید، به یکایک عزیزان تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهدای جایزه دکتر موسی‌خانی به ۳ نفر از برگزیدگان
  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • اعطای نخل طلای افتخاری کن به استودیو انیمیشن سازی جیبلی ژاپن
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند