Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور ۱۴ و ۱۵ اسفند ماه با حضور ۵۱۸ ورزشکار در رشته‌های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار در تالار شهر جزیره کیش برگزار شد.

خراسان رضوی با ۲۴ ورزشکار در این مسابقات حضور داشت که در نهایت علی صحرایی در پرورش اندام پیشکسوتان موفق به کسب مدال طلا شد و مرتضی راستگو در فیزیک کلاسیک مدال نقره، وحید حسین‌زاده در بادی کلاسیک مدال نقره، علیرضا باقری و مصطفی فاضلی در بادی کلاسیک مدال برنز کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا امینی در پرورش اندام نیز مدال برنز، میلاد جهانبین در فیزیک مقام چهارم، حامد مومن در بادی کلاسیک، سجاد حیدری و علی صحرایی در پرورش اندام مقام پنجم و مهدی بهرمی در فیزیک مقام ششم را به‌دست آوردند.

همچنین در بخش تیمی خراسان رضوی در رشته «بادی کلاسیک» پس از تیم کیش در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم هرمزگان بر سکوی سوم ایستاد.

گفتنی است؛ خراسان رضوی سال گذشته موفق به کسب مقام سوم تیمی شده بود که نسبت به سال گذشته یک پله جایگاه خود را ارتقا بخشید.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی پرورش اندام ورزش مسابقات بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی کشور بادی کلاسیک پرورش اندام خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران خراسان شمالی بر بام کوراش کشور ایستادند

به گزارش خبرگزاری مهر، چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم ملی کوراش بانوان به میزبانی زاهدان برگزار شد.

در این رقابت‌ها در وزن منفی ۴۸ کیلو فائزه ابراهیمی به مدال طلا و زهرا باغچقی صاحب گردن آویز برنز مسابقات شد، در وزن منفی ۵۲ کیلو حدیث باغچقی بر سکوی سوم قرار گرفت و در وزن منفی ۷۸ کیلو الهه باغچقی در جایگاه سوم ایستاد، در وزن منفی ۸۷ کیلو هانیه وحدانی به عنوان قهرمانی و در وزن ۸۷ کیلو فاطمه براتی بریمانلو بر سکوی دوم ایستاد.

در نتایج تیمی، خراسان شمالی قهرمان شد و بر بام کوراش کشور ایستاد.

فائزه ابراهیمی و هانیه وحدانی از خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی آسیا تهران پیراهن تیم ملی را بر تن می‌کنند.

مینا آهن‌جان مربی و ام البنین پاکروح سرپرست و بتول پاکروح، آسیه شجاعی و فاطمه شیرپنجه به عنوان داور در این رقابت‌ها حضور داشتند.

کد خبر 6082129

دیگر خبرها

  • درخشش شطرنج‌ بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌ های سنی کشور
  • ۶ مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • دختران خراسان شمالی بر بام کوراش کشور ایستادند
  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان