Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@03:47:40 GMT

نجات ۲ نوجوان از میان شعله های سرکش آتش در کاشان

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۴۶۶۲

‍‍‍‍‍‍

دریافت 21 MB

روح الله فدایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع یک مورد حریق در کاشان، اظهار داشت: این حریق در یک ساختمان مسکونی سه طبقه در خیابان شهید رجایی کاشان اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه دود سمی ناشی از این حریق در حال سرایت به سایر طبقات بود، ابراز داشت: با اقدام سریع و به موقع مأموران آتش نشانی کاشان دو نوجوان از اتباع از میان شعله‌های سرکش آتش نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی کاشان با بیان اینکه این دو نوجوان یک دختر ۱۳ ساله و یک پسر ۱۶ ساله بودند، افزود: خوشبختانه در این آتش سوزی به ساکنان ساختمان آسیب جدی وارد نشد و علل حادثه از طرف کارشناسان مربوطه در حال بررسی است.

کد خبر 5162433

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش سوزی مهار آتش سوزی عملیات امداد و نجات ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر شیوع کرونا شیراز گرگان اردبیل شهرستان کرج عکس استانها کاشت نهال و درخت قوه قضاییه لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دولت آباد گفت: در پی اعلام حریق سنگین در یک کارگاه مکانیکی، بلافاصله خودرو‌های آتش نشانی به محل اعزام و اقدام به اطفا آتش کردند.


سعید نریمانی افزود: در این آتش سوزی سه دستگاه اطفائیه سنگین و یک دستگاه خودروی آبرسان همراه با ۱۰ نیروی آتش نشانی به محل اعزام شدند و حریق را مهار کردند.
وی افزود: در این آتش سوزی سه دستگاه خودروی در حال تعمیر و تجهیزات و وسایل تعمیرگاه در آتش سوخته است و علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • حریق در انبار کالا و کپسول گاز - شیراز
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش
  • (تصاویر) ساختمان تاریخی بورس دانمارک تسلیم شعله‌های آتش شد