Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مهدی مودی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: آزمون المپیاد‌های علمی (مرحله اول) از ۱۵ اسفند تا ۲۰ اسفند در شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، شیروان، مانه وسملقان، جاجرم، رازوجرگلان و فاروج برگزار می‌شود.

مودی افزود: دانش آموزان در مرحله اول آزمون‌های المپیاد علمی در رشته‌های کامپیوتر، جغرافیا، علوم زمین، شیمی، تفکر و کارآفرینی، نجوم و اخترفیزیک، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی، ادبی و اقتصاد و مدیریت باهم به رقابت خواهند پرداخت و نتایج آزمون‌های مرحله اول در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

کسب مدال طلای المپیاد تفکر و کارآفرینی توسط دانش آموز شیروانی

مدیر کل آموزش وپرورش استان عنوان کرد: دارندگان مدال طلای کشوری از شرکت در کنکور سراسری دانشگاه‌ها معاف بوده و عضو تیم ملی المپیاد جمهوری اسلامی ایران می‌شوند.

مودی  گفت:دانش آموزان می‌توانند با وارد کردن کد ملی و رمز همگام خود از طریق سامانه oly.medu.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت در المپیاد علمی افزایش سطح علمی دانش آموزان مرحله اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تلخ ۳ اسطوره کشتی آمریکا در انتخابی المپیک

انتخابی المپیک در تیم ملی کشتی آزاد آمریکا با شگفتی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در دو روز گذشته پیگیری و ترکیب تیم ملی این کشور در بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس مشخص شد.

این انتخابی در حالی برگزار شد که چند شگفتی هم رقم خورد و در واقع پایانی بود بر رویای المپیک سه اسطوره کشتی آمریکا یعنی جردن باروز، جیدن کاکس و دیوید تیلور. جردن باروز که یک طلای المپیک و شش طلای جهان را در کارنامه دارد در انتخابی این دوره در وزن ۷۴ کیلوگرم رقابت کرد و نتوانست به فینال راه یابد تا پایانی باشد بر دوران کشتی این افسانه!

جیدن کاکس هم که چندین مدال طلای المپیک و جهان را در کارنامه دارد در انتخابی شکست خورد و از رسیدن به المپیک بازماند. وی از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. دیوید تیلور در فینال در دو مبارزه مقابل آرون بروکس شکست خورد و نتوانست در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در المپیک پاریس قرار بگیرد. وی در بازی‌های توکیو موفق به کسب مدال طلا شده بود.

منبع: فارس

کد خبر 746605

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور
  • پایان تلخ ۳ اسطوره کشتی آمریکا در انتخابی المپیک
  • رقابت بیش از یکهزار داوطلب شادگانی در مرحله اول آزمون سراسری
  • رقابت ۱۴۹۰۰ داوطلب در آزمون سراسری نوبت اول در خراسان جنوبی