Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس،گروه فارس من، هفته‌های گذشته یک لیگ با مشارکت هزاران نفر از مخاطبان با عنوان «کی بیشترازهمه برای مردم کار می‌کنه؟» در بستر شبکه‌های اجتماعی برگزار کرد. این لیگ که به منظور انتخاب خدمت‌گزارترین مسئول از سوی مردم در سال ۹۹ برگزار شد با برگزیده شدن آیت الله رییسی در پایان دوهفته، به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این لیگ، ۱۶ نفر از مسئولان ارشد نظام در ۸ گروه دو نفره به رقابت پرداختند. شرح گروه‌بندی مسؤلین را در جدول زیر ملاحظه کنید:

در گروه نخست، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور و آیت الله رییسی رییس دستگاه، در گروه دوم، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، در گروه سوم نیز سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و محمدجواد جهرمی وزیر ارتباطات، رقیب همدیگر در لیگ مسؤلین فارس من بودند.

در گروه بعدی، عبدالعلی عسگری رییس سازمان صداوسیما و مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش، محمد جواد ظریف وزیر خارجه و بیژن زنگنه وزیر نفت، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و رضا اردکانیان وزیر نفت، فرهاد دژپسند وزیراقتصاد و محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با یکدیگر در این لیگ پرداختند.

در گروه پایانی و هشتم گروه فارس من، سعید نمکی وزیر بهداشت و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور رقیب یکدیگر در این لیگ بودند. در پایان این مجموعه رقابت‌ها که با مشارکت هزاران نفر از مخاطبان شبکه‌های اجتماعی مختلف فارس من مواجه شد، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، با کسب ۶۴درصد از آراء مخاطبان فارس من، به عنوان منتخب نهایی انتخاب شد.

فارس من را در بسترهای مختلف شبکه‌های اجتماعی می‌توانید با آدرس @my_farsnews جستجو و دنبال کنید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ انتخاباتی انتخابات در فارس من انتخابات ریاست جمهوری فارس من سعید محمد خبرگزاری فارس فارس من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات دولت رئیسی: دوستان همراهی کنند گوگل‌پلی را رفع فیلتر می‌کنیم!

عیسی زارع پور در حاشیه جلسه این هفته هیئت دولت درباره آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی با بیان اینکه برای بار سوم این موضوع را در گروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم، گفت: امیدوارم در جلسه آتی، دوستان همراهی کنند و بررسی کنند تا از گوگل پلی رفع فیلتر شود.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات از رفع فیلتر گوگل پلی به عنوان یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه نام برد.

به گزارش ایسنا، وی همچنین ادامه داد: ۷ میلیون خانوار راحت پوشش فیبرنوری قرار گرفته اند و هدف گذاری ما ۱۴ میلیون خانوار است.

دیگر خبرها

  • وزیر ارتباطات دولت رئیسی: دوستان همراهی کنند گوگل‌پلی را رفع فیلتر می‌کنیم!
  • آیت الله رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • ببینید | پایان سفر رئیس جمهور به پاکستان؛رئیس جمهور عازم سریلانکا شد
  • نفرت از صهیونیست‌ها به نقطه پایان این رژیم کودک‌کُش تبدیل خواهدشد
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • آیت الله رئیسی وارد اسلام‌آباد شد