Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از شناسایی انبار نگهداری مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان اراک در عملیات ماموران پلیس استان خبر داد.

سرهنگ خلجی افزود: در این عملیات، ماموران بخش معصومیه شهرستان اراک، در تحقیقاتی موفق شدند این انبار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی مورد بازرسی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوتصریح کرد: در بازرسی از این انبار تعداد ۴۵ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و یک نفر هم دستگیر شد.

دستگیری قاچاقچی مواد محترقه در مهاجران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در عملیاتی دیگر هم ماموران پلیس امنیت عمومی استان در انجام تحقیقاتی از برنامه ریزی فردی برای انتقال مواد محترقه غیر مجاز به شهر مهاجران مطلع شدند.

او ادامه داد: زمانی که این فرد با یک دستگاه خودروی سواری در حال جابجایی مواد محترقه غیرمجاز به شهر مهاجران بود، در یکی از محور‌های مواصلاتی استان شناسایی و در عملیاتی دستگیر و تعداد ۶۱ هزار و ۱۹۶ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز از او کشف شد.

سرهنگ خلجی با بیان اینکه هر دو فرد دستگیر شده در این دو عملیات به مرجع قضائی معرفی شدند اظهار نشان کرد: تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه موارد مشکوک در خصوص تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز است.

او تاکید کرد: در اجرای طرح‌های امنیت بخش پلیس در روز‌های پایانی سال، برخورد با فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز به عنوان یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های عملیاتی پلیس در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلانشهر اراک مواد محترقه پلیس استان مرکزی نیروی انتظامی استان مرکزی مواد محترقه غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر

رئیس پلیس پیشگیری مازندران از افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر توسط ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در فروردین ماه خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح این خبر با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه استان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین سال جاری موفق به  دستگیری 297 خرده فروش مواد مخدر شدند.

وی با اشاره به افزایش 21 درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر افزود: در این مدت با تلاش همکاران در کلانتری و پاسگاه‌ها بیش از 27کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح مازندران از این افراد کشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون شاهد افزایش 38درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، از شهروندان خواست در راستای ارتقای امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر