Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری برگزار شد که در نهایت مازیار ناظمی به مدت 4 سال رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در این مجمع کیکاووس سعیدی نماینده کمیته ملی المپیک بود. جواد برات، عزیزه تراز، محمد فراهانی، ندا مطلبی، مازیار ناظمی و مهران همتیان نامزد‌های ریاست فدراسیون بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراهانی و مطلبی انصراف خود را اعلام کردند.

براساس رای‌گیری صورت گرفته، با توجه به اینکه مازیار ناظمی با ۲۰ رای نتوانست آراء لازم را برای ریاست کسب کند، انتخابات به دور دوم کشیده شد.

ناظمی، همتیان و برات ۳ کاندیدای حاضر در دور دوم بودند. ناظمی ٢۵ رای، برات ٩ رای، همتایان ۵ رای کسب کردند تا ناظمی برای ۴ سال رییس فدراسیون باشد.

مازیار ناظمی بعد از انتخابات گفت: مثل رشته موتورسواری و اتومبیلرانی انتخابات هم با هیجان پیش رفت. خوشحالم که با اعتماد شما انتخاب شدم. اکثریت قاطع آرا برای هر مدیری خطرناک است. امروز خانواده بزرگ این فدراسیون بعد از یک سال به برادر خود اعتماد کردند. وظیفه خود می‌دانم پاسخگو و خدمتگزار باشم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کیکاووس سعیدی فدراسیون اتومبیلرانی مازیار ناظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر رییس جمهور از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها

دریافت 14 MB کد خبر 6063438

دیگر خبرها

  • دیدار دو ساعته معاون وزیر ورزش با رئیس فدراسیون و ورزشکاران اتومبیلرانی و موتورسواری
  • تصادف مشکوک رییس جمهور پیشین آفریقای جنوبی در آستانه انتخابات
  • از رفت و آمد رییس سابق تا محرومیت دو ساله/ چالش بزرگ در سال جدید
  • «بی‌طرفی»؛ سیاستی که وزیر ورزش از آن کوتاه نمی‌آید
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • صدای زیبای این پسر دانش آموز فضای مجازی را ترکوند
  • بایدن، پوتین را «قصاب» خطاب کرد!
  • تقدیر رییس جمهور از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است
  • حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه