Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@18:07:22 GMT

«ناهید» منتخب جشنواره بین‌المللی فیلم فرایبورگ شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۲۴۷۸۳

«ناهید» منتخب جشنواره بین‌المللی فیلم فرایبورگ شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، فیلم کوتاه ناهید به نویسندگی و کارگردانی صمد علیزاده و به تهیه‌کنندگی رضا نصرتی حبیبی که در سی‌وهفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران تندیس و جایزه بهترین فیلمنامه کوتاه را از آن خود کرد، در اولین حضور جهانی خود منتخب بخش رقابتی سی‌وپنجمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم فرایبورگ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره‌ فیلم فرایبورگ رویدادی سالانه است که از پیشگامان کشف فیلم‌ها از آسیا، آمریکای لاتین و آفریقا در اروپا به حساب می‌آید. این جشنواره یکی از پنج جشنواره‌ مهم کشور سوئیس به حساب می‌آید.

سی‌وپنجمین دوره‌ جشنواره‌ فرایبورگ از ۱۶  تا ۲۵ جولای ۲۰۲۱ در سوئیس برگزار خواهد شد.

لعیا میرنصیری، فیروز عاقلی، شهرزاد شکوریان، مهدی حیدری، پریسا سهرابی، محمد حسین ملائی، بهناز فتاحزاده، سئودا آجزپز، نسرین خرم، مهدی عبداللهی و رقیه زاد مهدوی در این فیلم کوتاه ایفای نقش داشتند.

پخش بین‌المللی فیلم کوتاه ناهید بر عهده میدیا کیاست است.

از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می‌توان به امیر پورحکمت مدیر فیلمبرداری، صمد علیزاده تدوین و اصلاح‌رنگ، محمد پوریان گرافیست و آزاده فضلی مشاور رسانه‌ای اشاره کرد.

برچسب‌ها روی پرده نقره ای سینمای ایران در جهان سوئیس آمریکای لاتین فیلم کوتاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روی پرده نقره ای سینمای ایران در جهان سوئیس روی پرده نقره ای سینمای ایران در جهان سوئیس آمریکای لاتین فیلم کوتاه اخبار کنکور بین المللی فیلم فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۲۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل اصغری فرماندار بیله سوار گفت: نمایش نمادین کوچ عشایر، زندگی روزمره عشایری، مراسم عروسی عشایری، برپایی آلاچیق اقوام مختلف و برگزاری مسابقات متنوع و ورزش‌های بومی از جمله برنامه‌هایی است که برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • «آلاء» به تونس می‌رود